WSF bijeenkomst III

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

WSF bijeenkomst III

De Volgende WSF bijeenkomst is op 10 februari in Utrecht

Meer details komen nog.
Woon je in Belgisch of Nederlands Limburg, en waar dan precies? Als het niet té ver weg is kan ik best een stukkie omrijden. Vervolgens is het wel een voorwaarde dat je dan bij één van de personen die zijn/haar huis als logeerplaats aanbiedt wil blijven slapen. En dus min of meer vanzelfsprekend ook mee de stad in gaat 's avonds. Dat doe ik namelijk ook.
Ik wil gerust wel de extra kilometers vergoeden als het er niet te veel zijn, want ik ben ook maar een arme student :?: .

Over dat tweede, dat is geen problemen, doorzakken is een van mijn specialiteiten :) .

Edit Revelation: gesplitst van onderwerp "Post je foto!"

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: WSF bijeenkomst III

Hmm, liever Maaseik dan Leuven, dat scheelt nog een half uur. Het wordt wel een flinke partij rijden dan... Eerst van Tilburg naar Maaseik, dan naar Utrecht. Ik houd mezelf als optie open, maar als er iemand in de regio Maastricht (Zuid-Limburg NL) jou op wil pikken is dat misschien gemakkelijker.

We hebben het er nog wel over, ok?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: WSF bijeenkomst III

Ik woon in regio Maastricht :)
Daarom hebben ze bijvoorbeeld in Hyves.nl er voor gezorgd dat je foto's kunt verbergen voor jan en alleman terwijl je ze wel aan je vriendengroep kan laten zien.
Jan weet toch al hoe ik eruit zie :?:
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: WSF bijeenkomst III

Ik woon in regio Maastricht :)
Als ik me niet vergis is het niet bepaald legaal voor jou om achter het stuur van een auto te kruipen. :)

Maar mocht het zo lopen dat ik Rov oppik, dan wil ik jou ook nog wel meenemen hoor. Maar dat betekent dan wel dat ik mijn drankjes door jullie vergoed worden! :?: