WSF bijeenkomst III

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

WSF bijeenkomst III

De Volgende WSF bijeenkomst is op 10 februari in Utrecht

Meer details komen nog.
Woon je in Belgisch of Nederlands Limburg, en waar dan precies? Als het niet té ver weg is kan ik best een stukkie omrijden. Vervolgens is het wel een voorwaarde dat je dan bij één van de personen die zijn/haar huis als logeerplaats aanbiedt wil blijven slapen. En dus min of meer vanzelfsprekend ook mee de stad in gaat 's avonds. Dat doe ik namelijk ook.
Ik wil gerust wel de extra kilometers vergoeden als het er niet te veel zijn, want ik ben ook maar een arme student :?: .

Over dat tweede, dat is geen problemen, doorzakken is een van mijn specialiteiten :) .

Edit Revelation: gesplitst van onderwerp "Post je foto!"

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: WSF bijeenkomst III

Hmm, liever Maaseik dan Leuven, dat scheelt nog een half uur. Het wordt wel een flinke partij rijden dan... Eerst van Tilburg naar Maaseik, dan naar Utrecht. Ik houd mezelf als optie open, maar als er iemand in de regio Maastricht (Zuid-Limburg NL) jou op wil pikken is dat misschien gemakkelijker.

We hebben het er nog wel over, ok?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: WSF bijeenkomst III

Ik woon in regio Maastricht :)
Daarom hebben ze bijvoorbeeld in Hyves.nl er voor gezorgd dat je foto's kunt verbergen voor jan en alleman terwijl je ze wel aan je vriendengroep kan laten zien.
Jan weet toch al hoe ik eruit zie :?:
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: WSF bijeenkomst III

Ik woon in regio Maastricht :)
Als ik me niet vergis is het niet bepaald legaal voor jou om achter het stuur van een auto te kruipen. :)

Maar mocht het zo lopen dat ik Rov oppik, dan wil ik jou ook nog wel meenemen hoor. Maar dat betekent dan wel dat ik mijn drankjes door jullie vergoed worden! :?:
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: WSF bijeenkomst III

Ik mag er wel achterkruipen, maar daar blijft het ook bij :) Ik dacht ophalen in de zin van samen met de trein reizen.
Maar dat betekent dan wel dat ik mijn drankjes door jullie vergoed worden!
Dan is de trein nog goedkoper :wink:
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: WSF bijeenkomst III

Ger schreef:Als ik me niet vergis is het niet bepaald legaal voor jou om achter het stuur van een auto te kruipen. :?:

Maar mocht het zo lopen dat ik Rov oppik, dan wil ik jou ook nog wel meenemen hoor. Maar dat betekent dan wel dat ik mijn drankjes door jullie vergoed worden! :)
Het is verre van zeker dat ik ga komen, dus maak je maar geen zorgen :wink:!

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: WSF bijeenkomst III

Dan is de trein nog goedkoper  :wink:
Is dat een opmerking omdat ik Brabander ben of omdat je me nu al 2x op zaterdagavond hebt meegemaakt? En dan heb je me nog niet eens in de stad gezien... [rr]

Ik bedenk me nu, TD! woont volgens mij ook ergens in Belgisch Limburg. Aangezien ik hem toch ook wel een keer naar de bijeenkomst wil krijgen (kon vorige twee edities niet) is die misschien een extra aansporing?

Teedeeheee... kom je meehee? :wink:
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: WSF bijeenkomst III

Is dat een opmerking omdat ik Brabander ben of omdat je me nu al 2x op zaterdagavond hebt meegemaakt? En dan heb je me nog niet eens in de stad gezien
Misschien op de volgende bijeenkomst wel. [rr]

TD! moet inderdaad komen. Net zoals DePurpereWolf.
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: WSF bijeenkomst III

Ik weet dat TD! in dezelfde stad als mij woont, dus als die een auto heeft [rr] .

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: WSF bijeenkomst III

Dan moet je gewoon zorgen dat je begin van de middag bij hem voor de deur staat. Net zolang aanbellen en blijven inpraten totdat je hem mee krijgt. [rr]

(of zet ik je nu aan tot stalking? :?: )
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: WSF bijeenkomst III

ja, maar als ik in Leuven had gewoond had ik TD ook gestalked. In fact, wanneer we ons kunnen aanmelden begin ik mijn email-spam campagne aan mijn gewaardeerde collega [rr]
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: WSF bijeenkomst III

Heb al -1 vakantie dagen op gebouwd voor het nieuwe jaar.

Ik heb geen auto, dus als iemand mij een lift wil geven, toe maar.

ik ga de zondag naar NL voor een week, en dan ligt er die februari te dicht op.

Het is gewoon wachten tot er een samenkomst wordt geplant wanneer ik in het land ben.

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: WSF bijeenkomst III

Er zijn een hoop waarheden over TD! verteld hier, op dat ding van de auto na [rr]
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: WSF bijeenkomst III

ja, maar als ik in Leuven had gewoond had ik TD ook gestalked.
Ik bedoelde dat ik in dezelfde stad woon als TD, niet studeer [rr] .

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: WSF bijeenkomst III

Inderdaad: TD! en Leuven, dat zou niet zo compatibel zijn vrees ik.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Reageer