pop-ups bij persoonlijke berichten

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

pop-ups bij persoonlijke berichten

Dit kun je aanvinken in je profiel.
Laat een pop-up zien als ik nieuwe Privé berichten heb:

Sommige templates openen een nieuw schermpje (pop-up) als er nieuwe privé berichten zijn


Maar wat betekent dat eigenlijk? Het staat al een jaar aangevinkt, honderden PB-s ontvangen, nooit zoiets gezien.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: pop-ups bij persoonlijke berichten

Dan heb je iets aan staan dat pop-ups niet toelaat. Als je ze (voor deze site) wél toelaat, krijg je een kleine pop-up als je een PB hebt.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: pop-ups bij persoonlijke berichten

Ik krijg het ook nooit, hoewel ik de site heb toegevoegd bij de lijst met websites die pop-ups mogen geven (firefox)...
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: pop-ups bij persoonlijke berichten

Jan van de Velde schreef:Dit kun je aanvinken in je profiel.
Laat een pop-up zien als ik nieuwe Privé berichten heb:

Sommige templates openen een nieuw schermpje (pop-up) als er nieuwe privé berichten zijn


Maar wat betekent dat eigenlijk? Het staat al een jaar aangevinkt, honderden PB-s ontvangen, nooit zoiets gezien.


En ik vermoed dat dit een van die andere sommige is, maar ik zou het zelf ook eens moeten testen.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: pop-ups bij persoonlijke berichten

Volgens mij doet Appalachia dat niet nee. Even in Jip en Janneke taal voor mensen die niet zijn ingewijd in de wondere wereld van PHP en CSS: Dit forum is opgebouwd uit een skelet dat voor elk forum met deze software standaard is. Dit bevat alle functies die zorgen dat het forum werkt, dat dus alles berichten juist verzonden worden naar de server, ingedeeld worden in onderwerpen en suborums, dat soort zaken. Aan dit skelet kun je eventueel nog andere functies (ledematen) toevoegen.

Maar een skelet is natuurlijk niet zo mooi om tegenaan te kijken. Daarom zijn er diverse huiden (skins, templates) ontwikkeld om het een mooi uiterlijk te geven. Dit jasje bepaald de kleuren en de plaatsing van alles wat het skelet aanstuurd. Het Appalachia jasje wat WSF gebruikt heeft niet bepaald dat er een popup mag komen bij PB's, dus komt die er ook niet.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Lorentziaan
Berichten: 5.079

Re: pop-ups bij persoonlijke berichten

@Ger: mooi uitgelegd!
Any sufficiently analyzed magic is indistinguishable from science.

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.



There is no theory of protecting content other than keeping secrets – Steve Jobs

Gebruikersavatar
Berichten: 11

Re: pop-ups bij persoonlijke berichten

Maar als ik het goed begrijp kan dat rudimentaire botje van die pop-up mogelijkheid ook niet uit dat skelet worden verwijderd?

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: pop-ups bij persoonlijke berichten

Dat kan wel worden verwijderd. Net zoals dat je nieuwe nuttige ledematen kunt toevoegen ku je ook ledematen die je niet gebruikt (rudimentair zoals je noemt) weghalen. Omdat dit echter niet veel nut heeft en we ook al druk bezig zijn met andere dingen én een tekort aan technici hebben, heeft dat de allerlaagste prioriteit.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer