Rapporteer misgedrag aan Moderators

Reageer
Berichten: 249

Rapporteer misgedrag aan Moderators

Het wil wel eens voorkomen dan ik op: Rapporteer misgedrag aan Moderators, klik.


Dan start bij mij outlook express op, vervolgens wil ik dit niet omdat ik graag qua email dingen gescheiden houd. Vervolgens zoek ik een persoon waarvan de naam gekleurd is met een link en stuur ik die een pb.


Is het mogelijk om, wanneer je op de 'Rapporteer misgedrag...' link klikt, meteen naar je email box van wsf te gaan en deze zodanig ingesteld wordt zodat je alleen de beargumentatie in hoeft te vullen en dat het bericht vervolgens naar de juiste personen gaat?


Of kan ik gewoon naar m'n wsf email box gaan en vervolgens een bericht sturen naar:

[email protected] <[email protected]> ?

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Rapporteer misgedrag aan Moderators

Het beste lijkt me dat je een PB stuurt naar een mod (die abuse komt uit bij Miels, en die heeft niet zoveel tijd om te gaan moderen). Ik had het idee overigens al achter de schermen gepost en we zijn aan het kijken wat we kunnen doen :)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Rapporteer misgedrag aan Moderators

Het beste lijkt me dat je een PB stuurt naar een mod (die abuse komt uit bij Miels, en die heeft niet zoveel tijd om te gaan moderen).
Als ik een dergelijk melding binnen krijg bekijk ik 'm wel degelijk meteen hoor... Maar gelukkig is dat niet vaak nodig...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Rapporteer misgedrag aan Moderators

Oh ok, dan kan je dus zelf kiezen, een Pb'tje naar een moderator, of een abuse-mail naar Miels :)

Reageer