Derde bijeenkomst forumleden

Moderator: Miels

Gebruikersavatar
Berichten: 17.663

Re: Derde bijeenkomst forumleden

Okido [rr]
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Derde bijeenkomst forumleden

Hoe was het? :)

Gebruikersavatar
Berichten: 3.135

Re: Derde bijeenkomst forumleden

Afbeelding Ik vond het leuk! Afbeelding Zo zie en spreek je de ander nog eens in het echt. :)


Goed gemaakte en knap en grappig gepresenteerde quiz ook!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: Derde bijeenkomst forumleden

Ik vond het ook héél erg geslaagd! Iedereen bedankt voor het komen :)
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 17.663

Re: Derde bijeenkomst forumleden

Het was weer een gezellige avond! :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Derde bijeenkomst forumleden

Bra-man vond het ook geweldig, heb ik van hem vernomen.
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: Derde bijeenkomst forumleden

Wij vonden bra-man iig geweldig :)
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Derde bijeenkomst forumleden

Diverse mensen in de kroeg ook :)
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.295

Re: Derde bijeenkomst forumleden

Werd Lala toch niet beschouwd als een van de radeloze vaders??? :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 17.663

Re: Derde bijeenkomst forumleden

Nee, wel als iemand die het onderwerp van een vrijgezellenavond was. :)


Ook mooi: hij kwam een bekende tegen in de kroeg. Die zei heel onverstoorbaar:
Goh, ik herkende je eerst bijna niet met die BH.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.295

Re: Derde bijeenkomst forumleden

Vooral dat woordje "Bijna"....... :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Derde bijeenkomst forumleden

Ah, ik zie dat iedereen weer wakker is. Jammer dat een aantal van ons dat hele kroegengedeelte niet mee konden maken (waaronder ik), maar zo te horen was het wel zo ongeveer zoals ik het me had voorgesteld (daarom zo jammer ook).


Maar ook het deel daarvoor was erg gezellig. Strangequark's geluidsimitaties van imploderende gasbelletjes, exploderende boten en uitrekkende bungeetouwen waren zeer indrukwekkend en maakten de door hem en Bart knap opgezette quiz nog leuker. Zonder Bart's secuur bijhouden van de score was niet duidelijk geworden dat de door hem ingedeelde teams aan elkaar gewaagd waren. Kortom, de quiz was weer eens perfect! Complimenten heren.


Het eten was lekker en vooral ook erg gezellig. We hadden het allemaal naar onze zin met elkaar. Ik had een beetje te doen met de personeelsleden die nog nooit zo vaak een trap op en af zijn gelopen tijdens een avond volgens mij. En dat zonder te morren.


Bij de sterrenwacht kregen we eerst een presentatie over sterren door een vriendelijke man waarbij geduldig en met plezier op onze vragen werd ingegaan. Een goed deel van wat er verteld werd wisten we wel al, toch was de presentatie meer dan de moeite waard. Visueel erg mooi, met prachtige foto's, en ook de opzet van de presentatie zelf vond ik leuk bedacht. Steeds weer uitgaande van de sterren in Orion werden geboorte, leven en dood van een ster zichtbaar gemaakt, en vooral ook de ongelooflijke grootte ervan.


Daarna kregen we een rondleiding van een zeer aardige, leuke vrouw die er duidelijk plezier in had om van deze specifieke rondleiding iets speciaals te maken. Iedereen hing aan haar lippen, en al was het natuurlijk logisch dat ze veel kennis had (ze had er immers voor gestudeerd) vond ik het uitermate bewonderenswaardig hoe makkelijk, relaxt en paraat ze haar kennis aan ons over wist te brengen waarbij ze diep inging op alle vragen die gesteld werden. Er trad een soort wisselwerking op tussen haar en ons clubje die deze rondleiding bijzonder maakte. Ik heb een goed aantal rondleidingen in mijn leven meegemaakt, maar deze zal ik niet zo gauw vergeten. Het verbaasde me dan ook niet dat 1 van onze teamleden vervolgens kenbaar maakte haar, als het voor haar mogelijk was geweest, te vragen mee de stad in te gaan. Had ik ook gedaan. Echt een leuk mens.


Anyway, voor mij en nog een paar anderen was na deze rondleiding het einde van de avond, de anderen gingen nog de stad in.


Ik vond het weer een erg leuke bijeenkomst en had hem voor geen goud willen missen.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Derde bijeenkomst forumleden

Mooi verwoord Veertje :) Ik kon het zelf niet beter gedaan hebben!

Reageer