Slaapplaatsen en meerijden derde bijeenkomst

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Slaapplaatsen en meerijden derde bijeenkomst

Meld het in dit topic als je slaapplaatsen in Utrecht hebt, als je juist een slaapplaats nodig hebt, als je met iemand mee wil rijden naar Utrecht of als je nog een paar plaatsen over hebt in je auto! Ook voor mensen die gezellig samen met de trein willen.


Het topic over de bijeenkomst zelf kun je hier vinden.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 17.661

Re: Slaapplaatsen en meerijden derde bijeenkomst

Goed, laat ik van start gaan. Ik vertrek vanuit Tilburg met een Seat Marbella onder mijn kont. Ik kan 3 mensen oppikken mits ze niet teveel luxe en beenruimte gewend zijn. Voorwaarde is wel dat de mensen die met mij meerijden in Utrecht overnachten, want dat doe ik ook.


Ik ben best bereid een stukje om te rijden. Groningen en Brugge vallen niet onder een stukje maar onder een rot-end. Ik denk meer aan de regio midden en West-Brabant (Breda-Den Bosch).
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.291

Re: Slaapplaatsen en meerijden derde bijeenkomst

regio Gent Antwerpen Breda is mijn maximale bereik. Fiestaatje gaat dezelfde avond een beetje redelijk op tijd terug naar het Vlaamse. Alles nog onder voorbehoud.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 135

Re: Slaapplaatsen en meerijden derde bijeenkomst

Als mensen nog een slaapplaats over hebben: ik houd me aanbevolen!
Wet van Hofstadter: het duurt altijd langer dan je denkt, ook al houd je rekening met de Wet van Hofstadter.

Gebruikersavatar
Berichten: 135

Re: Slaapplaatsen en meerijden derde bijeenkomst

Wel blijkbaar is het niet zo druk bezaait met slaapplaatsen :) Dan zal ik toch maar terug moeten treinen.
Wet van Hofstadter: het duurt altijd langer dan je denkt, ook al houd je rekening met de Wet van Hofstadter.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.661

Re: Slaapplaatsen en meerijden derde bijeenkomst

Waar moet je heen?

Trouwens, jij zit toch ook op de universiteit van Utrecht? Of zit je niet op kamers?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 135

Re: Slaapplaatsen en meerijden derde bijeenkomst

Ger schreef:Waar moet je heen?  

Trouwens, jij zit toch ook op de universiteit van Utrecht? Of zit je niet op kamers?
Zit niet op kamers. Ik moet naar Oud-Beijerland, dus via Rotterdam Centraal en de bus.
Wet van Hofstadter: het duurt altijd langer dan je denkt, ook al houd je rekening met de Wet van Hofstadter.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.661

Re: Slaapplaatsen en meerijden derde bijeenkomst

Ah, nee, dan zit meerijden er niet in. Ik kom van Tilburg.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 135

Re: Slaapplaatsen en meerijden derde bijeenkomst

Nee inderdaad. Nou goed ik ga wel gewoon treinen, dan moet ik wel rond half twaalf weg geloof ik maar dat is niet anders.
Wet van Hofstadter: het duurt altijd langer dan je denkt, ook al houd je rekening met de Wet van Hofstadter.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.661

Re: Slaapplaatsen en meerijden derde bijeenkomst

Ik trek mijn meerijd-aanbod terug. Heenweg kan nog wel, maar ik ga zondag vanuit Utrecht door richting Amstelveen, dus niet terug naar Tilburg.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer