HOERA 4 JAAR

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

HOERA 4 JAAR

Hoera het is vandaag precies vier jaar geleden dat de eerste gebruiker zich registreerde en dat was natuurlijk Bro.

Zijn eerste gevleugelde geregistreerde woorden in een medisch topic over de keus tussen XTC en Alcohol:
The Guard schreef:Wat is leukergevaarlijker enz....?
Er zijn onderzoeken gedaan en het blijkt dat bij mensen die 100 pillen of meer hebben geslikt (dus niet in 1 keer :) ) het al op de MRI-scan te zien is.
Op naar ons eerste lustrum en we mogen trots op ons zelf zijn dat dit forum met haar 240 000 berichten nog zo nuttig is, zo vrij van spam is, en zo zinnig is. Hulde voor iedereen.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: HOERA 4 JAAR

WSF, Gefeliciteerd! :)
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Berichten: 186

Re: HOERA 4 JAAR

WSF, Gefeliciteerd!   :)
2nd this

nog vele jaren :)

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: HOERA 4 JAAR

Gefeliciteerd aan ons allen :)
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 314

Re: HOERA 4 JAAR

leuk leuk :) proficiat :)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: HOERA 4 JAAR

Inlijsten dan maar..... :)

Wie hangt er trouwens de slingers op?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 18

Re: HOERA 4 JAAR

Gefeliciteerd! Afbeelding

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: HOERA 4 JAAR

Gefeliciteerd :)
Wie hangt er trouwens de slingers op?
Van slingers weet ik nog niets, maar ik heb gehoord dat Lala op de bijeenkomst ons 4 jarig bestaan op een speciale manier gaat vieren... :-$
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: HOERA 4 JAAR

Gaat hij in de pakje komen van in het fototopic? :)

Gebruikersavatar
Berichten: 135

Re: HOERA 4 JAAR

Hiep hiep hoera! Hiep hiep hoera! hiep hiep hoeraaa! Lang zullen we leeeeeeven..... :) :)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: HOERA 4 JAAR

Feestje :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: HOERA 4 JAAR

Jeej!!! :)

Daarop trakteer ik. Een rondje van mij bij de komende bijeenkomst!
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 4.546

Re: HOERA 4 JAAR

Happy B-daaaaay!!! :) En nog vele jaren! 1 Ding alleen, hoe kan Bro de eerste geregistreerde gebruiker zijn als hij reageerde op een topic, iemand heeft dat topic toch al gepost en was daarmee de eerste? Of was het een gast?
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: HOERA 4 JAAR

Happy B-daaaaay!!!   :) En nog vele jaren! 1 Ding alleen, hoe kan Bro de eerste geregistreerde gebruiker zijn als hij reageerde op een topic, iemand heeft dat topic toch al gepost en was daarmee de eerste? Of was het een gast?
Bro was wel de eerste gebruiker, maar heeft dus niet de allereerste post ooit geplaatst :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: HOERA 4 JAAR

Afbeelding
Bro was wel de eerste gebruiker, maar heeft dus niet de allereerste post ooit geplaatst
Dat weet ik niet. De oudste post die ik nog kan vinden is (als ik het nummersysteem van php goed begrijp) is nummer 4 en die staat bovenin dit topic:

http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...php?showtopic=4

Het 1e nog vindbare bericht van Bro is daarmee volgens mij het achtste ooit. De nummers 1, 2, 3, 6 en 7 kan ik niet vinden. Die staan óf in een verborgen hoekje van het forum, óf ze zijn naar de eeuwige cybervelden.

Het topic van dit bericht is overigens topic nr 4. Ik vermoed dat er voorafgaand aan dit gebeuren een paar test-topics zijn geopend of zo. Of een paar langssurfende malloten die leuk wilden zijn. Iets voor de historici onder ons?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer