Errors met LaTeX

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Errors met LaTeX

Ik wist niet waar te posten, dus dan maar hier, de reeds geposte LaTeX dingen verschijnen wel, maar eender welke LaTeX code geeft [unparseable or potentially dangerous latex formula].

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Errors met LaTeX

Uhm, hoe bedoel je? Heb je voorbeelden of hoe is dat te reproduceren?


Test:
\(LaTeX\)
Doet 't prima...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Errors met LaTeX

****, inderdaad. Miels die test die jij hebt staan is al een keer eerder gebruikt, en staat daarom in de cache, en hoeft niet opnieuw te worden getekend. Maar als je iets nieuws neerzet, bijvoorbeeld
\(xyz7829742134\)
krijg je:
\(xyz7829742134\)
:)
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: Errors met LaTeX

http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...0&highlight=mol


Ik krijg in de laatste berichten in dit topic een heel vreemde lay-out, die mogelijk iets met LaTeX te maken heeft???
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Errors met LaTeX

Ja maar da's weer een andere bug die niks met die probleem heeft te maken. Dit was er vroeger ook al.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Errors met LaTeX

Even een update: We zijn nog steeds bezig om het probleem te achterhalen en op te lossen. Valt niet mee, omdat we steeds weer contact moeten hebben met de provider, maar goed. Working on it!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Errors met LaTeX

Ik krijg in de laatste berichten in dit topic een heel vreemde lay-out, die mogelijk iets met LaTeX te maken heeft???
Nee, dat komt door een foutje van phpBB die highlight troep overal doorheen gooit.


Als je die &highlight=mol aan het eind van de URL weghaalt, gaat het goed.
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 647

Re: Errors met LaTeX

Kan iemand misschien het bericht aanpassen? Latex WERKT GEWOON NIET ;-)
???

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Errors met LaTeX

Eerst kon bestaande LaTeX ook niet gelezen worden, nu wel. Alleen nieuwe formules werken niet, vandaar de huidige tekst...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Errors met LaTeX

Kan iemand misschien het bericht aanpassen? Latex WERKT GEWOON NIET ;-)
Wel waar :)
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.653

Re: Errors met LaTeX

:)
\(Joe\piedepoe\pie!!\)
:)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Errors met LaTeX

\(\beta \rho \alpha \upsilon o!\)
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 536

Re: Errors met LaTeX

En wat was de oorzaak?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Errors met LaTeX

Hulde aan mijn held Rogier!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Errors met LaTeX

En wat was de oorzaak?
Een aantal dingen, maar het belangrijkste was dat na de overgang naar de nieuwe server afgelopen donderdag bleek dat toch niet alle software die op de oude server stond, ook op de nieuwe geïnstalleerd was. Daar hebben we zelf helaas geen controle over, dus dat hing af van de medewerking van de provider.


Hulde aan mijn held Rogier!
Vergeet Mark van 2uhosting niet :)
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Reageer