Springen naar inhoud

Wat is de kromming van de ruimte bij een zwart gat?

• Log in om te kunnen reageren

• Gast

Geplaatst op 06 januari 2005 - 23:59

Hallo,

Zelf ben ik geÔnteresseerd in al die wonderbaarlijke theoriŽn van jullie. Er is echter een probleem. Ik kan nooit volgen wanneer ik jullie uitleg lees. Jullie praten precies een andere taal. Te wetenschappelijk weet je? Daarom vind ik het leuk als jullie er een voorbeeld bijhalen waardoor je het je wat kan inbeelden. Maar mijn vraag is eigenlijk wat ik zou moeten doen om te kunnen volgen in jullie theoriŽn. Moet ik een paar basisdingen weten om alles te begrijpen? Weten jullie soms hoe je mij kan helpen? Denk eens hoe jullie begonnen zijn.

Alvast bedankt

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Vortex29

Vortex29

• >250 berichten
  • 683 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 07 januari 2005 - 14:28

Stuur me maar een e-mail.

skywatcher

skywatcher

• >1k berichten
  • 1010 berichten
  • VIP

Geplaatst op 07 januari 2005 - 21:27

mischien kan je eens een specifiek voorneeld geven van wat je niet kan volgen? :wink:
gaat het over optica,astronomie,planeten

• Gast

Geplaatst op 08 januari 2005 - 19:06

Wel ik zen vooral in zwarte gaten geÔnteresseerd. Jullie gaan er van uit dat de ruimte een rubber vel is en wanneer een ster uitdooft en al haar massa in een punt komt te liggen, een gat maakt in dat vel. ( dat vb met die biljartbal). Ma hoe kan da nu als de ruimte 3D is? Het is toch geen vlak. Ik sn‚p dus niets van die theorie. Mss dat jullie kunnen uitleggen aan deze rookie in de wetenschap.
Alvast bedankt

Vortex29

Vortex29

• >250 berichten
  • 683 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 08 januari 2005 - 22:21

Ik denk dat niemand dat hier snapt, of zich er een voorstelling van kan maken.

Sjoerdiosie

Sjoerdiosie

• >25 berichten
  • 34 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 09 januari 2005 - 14:05

Ik geloof dat op de wereld rond de 5000 mensen zijn die dit GOED kunnen voorstellen... Op De HELE WERELD!!!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures