Springen naar inhoud

Zacht weefsel dinosauriŽr

• Log in om te kunnen reageren

ZonnTroLL

ZonnTroLL

• >250 berichten
  • 710 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 24 januari 2007 - 22:53

http://www.ingenesis...achte delen.htm

Moet ik dit geloven? Wat is ervan waar? Is het verzonnen?
De mens is een dier dat met zijn voorpoten Bach speelt.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

qrnlk

qrnlk

• >5k berichten
  • 5079 berichten
  • Lorentziaan

Geplaatst op 25 januari 2007 - 00:06

http://www.ingenesis...achte delen.htm

Moet ik dit geloven? Wat is ervan waar? Is het verzonnen?

Het zou mij erg verbazen als het waar zou zijn, ik denk (speculeer) dat het verzonnen of wellicht een op andere feiten gebaseerde maar over de tijd verdraaide creationist-legend is. Zeker weet ik het natuurlijk ook niet. Het is wel een heel interessant idee; stel je voor dat we het genome van een dino zouden kunnen ontrafelen [rr]
Any sufficiently analyzed magic is indistinguishable from science.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

There is no theory of protecting content other than keeping secrets Ė Steve Jobs

Prst

Prst

• >100 berichten
  • 192 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 25 januari 2007 - 11:12

Het is niet volledig verzonnen, maar de conclusies die er aan verbonden worden zijn vaak niet terecht.

De media zijn vrij snel op dit verhaal gesprongen en hebben het allemaal nogal sensationeel gebracht, als zou het binnen handbereik zijn om dinosauriŽrs te klonen als in Jurassic Park, bijvoorbeeld.

Het debat gaat over of de zgn 'zachte delen' daadwerkelijk de originele biologische structuren zijn, of dat dit uitzonderlijk goed fefossilleerde resten zijn (met alle structuren nog afzonderlijk te onderscheiden)

Een uitgebreid verslag over deze zaak, met allerlei voors en tegens, is bijvoorbeeld op deze site te vinden.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures