Fotografisch geheugen, seksueel misbruik

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Berichten: 64

Fotografisch geheugen, seksueel misbruik

beste mensen , kan het zijn dat door seksueel misbruik , je je fotografisch geheugen niet meer kan gebruiken , het was toen ik vier was ofzo.

En sinsdien heb ik volgens mij syndroom van asperger gehad , maar ik voel me toch mislukt, het is precies of mijn intelligentie zich niet heeft mogen ontwikkelen, ik moet terug zoals een kind doen om volwassen te worden ,ik moet precies alles nog leren, maar ik ben al twintig, zo focussen lukt soms nog wel , maar ik kan het niet meer in vrijheid, heb het een paar dagen terug gekunnen twee jaar geleden, toen kon ik terug zoveel vergeten dat ik hetgene wat ik echt wou weten voor mij zag, ik moest toen ook slijmpjes laten,weet niet ofdat er mee te maken heeft, maar ik voelde met toen echt goed en vrij, ik stond terug los van mijn lichaam en geloofde weer veel harder en nu is het terug weg en ik bflijf maar hopen dat het terug kan lukken, maar volgens mij de enige manier zodat ik terug in vrijheid kan leven is een constant fotografisch geheugen of over het probleem praten want heb er in heel men leven nog nooit over gepraat, want vanaf men vijf herinner ik het me en toen ik twaalf was had ik het verdrongen, maar nu ik echt een meisje wil komt het terug, ik moet precies nog het verschil leren tussen jongens en meisjes en zit precies nog maar in de begin van mijn ontwikkeling en naartschijnt kan je iq niet meer omhoog gaan op die leeftijd, heb namelijk het iq van de gemiddelde mens, maar ik heb precies het gevoel dat als ik dat niet had meegemaakt ,het toch wat hoger zou liggen, ik zeg niet superhoog ofzo, maar pakt 115 ofzo denk ik en dan zou ik volgens mij beter overweg zijn gekunnen met mijn eq , wat nu precies niet in verhouding is.

Kunnen jullie mij raad geven,misschien is het nog niet te laat.

Alvast bedankt

Berichten: 536

Re: Fotografisch geheugen, seksueel misbruik

Offtopic: ik raad je aan een topic te openen met de vraag of een traumatische gebeurtenis invloed kan hebben op het IQ. En eentje over fotografisch geheugen ofzo. Niet dat ik niet wil antwoorden, maar het forum kennende gaat deze waarschijnlijk op slot omdat het persoonlijk is. Dus je mag wel in het algemeen over een probleem praten maar niet in de persoonlijke vorm.... ja krom, ik weet het.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.293

Re: Fotografisch geheugen, seksueel misbruik

Inderdaad, omdat wij geen persoonlijke problemen willen bespreken (zie forumregels) gaat dit topic dicht.
keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out.

Gesloten