Bedankt

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Bedankt

Deze post is precies mijn duizendste post, en ik vond het wel een goed idee om na duizend posts eens alle mensen te bedanken die mij hier al meer dan twee jaar intussen zo goed hebben geholpen met vragen beantwoorden en dergelijke.

Ik heb hier op dit forum al enorm veel bijgeleerd en veel hulp gehad met moeilijke vraagstukken.

Ook wil ik speciale dank uiten voor de mods, want ik blijf vinden dat hun werk meer dan deftig gebeurd. Ook al zorgen we wel eens voor problemen, ze blijven hun werk goed doen en blijven (wat mij betreft toch) altijd zeer vriendelijk.

Dus voor alle mensen die mij geholpen hebben en voor de mods een zeer dikke merci.


greetz,

made in flanders
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Bedankt

altijd leuk, een positieve reactie! wat mij betreft graag gedaan; de rest zal er net zo over denken vermoed ik. En als jij nu als dank ook weer lng rond blijft hangen om nog meer vragen te beantwoorden komt 't meer dan goed.


zelf ben ik overigens ook wel eens verbaasd dat dit forum mij al zo lang kan boeien (4 jaar in mijn geval...) maar 't blijt leuk!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: Bedankt

Enorm leuk dat je op deze manier de moeite neemt o.a. ons mods een hart onder de riem te steken. Thanks! :)
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Berichten: 866

Re: Bedankt

Mag ik ook mijn waardering neerschrijven voor het fijne werk van de mods?


Heeft eigenlijk al iemand eens aan Google gevraagd wat een mahamana is? Ikzelf heb het ook niet gevonden! Maar WIE het was weet ik nu wel.


Mahamana Pandit Madan Mohan Malviya foresaw immense significance of women's education and the critical role women would have to play in the development of the country. However, the existing social milieu proved to be a deterrent. Mahamana decided to remedy this by opening a college exclusively for women wherein an amalgamation of the vedic ideal and modern scholarship would work towards shaping the Indian women to take on their role as capable citizens. In his convocation address delivered on 14 December, 1929 Mahamana announced the establishment of the Women's College of the Banaras Hindu University.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: Bedankt

:)

Het is een kreet van The Muppets :)

Aan het eind van het stukje vraagt een van die oude brompotten aan de ander "Question is: what is a mahamana?".

Het antwoord van de andere brompot is "Question ís: who cares?!"
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Re: Bedankt

Statler en Waldorf. Die zijn hilarisch. :)

En trouwens, het is mannhamanah. (spreek uit: ma-na-ma-na)

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Bedankt

Leuke manier om je 1000ste bericht te plaatsen, bedankt voor je complimenten!
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Bedankt

Tnx! En dan ook namens het hele vrijwilligersteam bedankt voor de fijne gebruikers! :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 536

Re: Bedankt

Tnx! En dan ook namens het hele vrijwilligersteam bedankt voor de fijne gebruikers! :)
Iets in mij zegt dat je mij bedoelt. Of niet dan Ger? :)


Doe ik ook maar een duit in 't zakje, ik draag mijn 535e post aan jullie op.

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Bedankt

Voor elke post een cent naar de wetenschapsforum.nl stichting?

Over te maken via paypal (of wat dan ook)....


****, dan ben ik ze hier al 35 euro schuldig

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Bedankt

De gebruikers hebben in totaal 229734 berichten geplaatst
Hmm, dan zouden jullie tegen nu al een aardige €2300 bijeen gesprokkeled hebben.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Bedankt

Met terugwerkende kracht invoeren dan maar? :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Bedankt

Met terugwerkende kracht invoeren dan maar? :)
Hou je aub even rekening met onderbetaalde docenten met drie pubers thuis???
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Bedankt

Ach, die negen tientjes kun je toch wel missen voor het grote goed? :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Bedankt

Natuurlijk gaat dit geheel op vrijwillige basis.

Ik zal eens kijken of ik bij mijn 4000 bericht genoeg geld heb om 40 Ierse euros over te maken.

Reageer