Springen naar inhoud

wij mensen als beesten bekeken

• Log in om te kunnen reageren

jefdezelle

jefdezelle

• >25 berichten
  • 64 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 januari 2007 - 21:33

Hoe zou het komen dat sommige mensen niet denken aan bepaalde dingen ,zoals bv.
ik zit een sandwich te eten met krabsalade, maar er kan al vanalles gebeurt zijn met die krabsalade, wat speeksel of zweet ingedrupt en toch eet je het,ze zeggen dan dat je aan zoiets niet mag denk maar je moet het toch onder ogen durven zien, net zo hard als dat het wel een heel lekker broodje is en dat het niet altijd gebeurt.
Het is uiteindelijk ook speeksel van een beest, maar daar zijn we vies van, van koeien eten we de tong en we eten zelfs kikkers.
Dus ik snap niet goed dat ze soms zeggen om De waarheid te weten moeten eigenlijk niks weten,maar denken jullie dat dat juist is?
Zou je niet alles en niks te samen moeten weten?

Ik heb het er soms echt moeilijk mee als ik aan zo'n dingen denken, maar misschien is dat nie zo slecht.
Hoe denken jullie erover
Als dit een illusie is en niets is alles en alles is niets,dan is het vanzelfsprekend dat er met de tijd kan worden gespeeld.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

omeomi

omeomi

• >100 berichten
  • 135 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 januari 2007 - 22:29

Mensen moeten gewoon niet zo zeuren :). Het punt is volgens mij niet of je wel of niet weet wat er in je eten zit maar of het uit maakt. Als iets lekker is dan is het toch gewoon lekker? Daarbij als je een frikandel eet is dat ook niet echt lekker als je bedenkt wat er inzit en daarbij nog vette rommel ook maar dat vind niemand erg.
Wet van Hofstadter: het duurt altijd langer dan je denkt, ook al houd je rekening met de Wet van Hofstadter.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures