Springen naar inhoud

psychoanalyse van Sigmund Freud

• Log in om te kunnen reageren

• Gast

Geplaatst op 10 januari 2005 - 21:09

dag ik heb voor mijn eindwerkstuk informatie nodig over de psychoanalyse van Sigmund Freud,.... en kan nergens wat nuttigs vinden, weten jullie misschien ergens waar ik dat kan vinden,...

thnx

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jekke

Jekke

• >250 berichten
  • 997 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 10 januari 2005 - 21:31

in de gewone bib vind je daar wel boeken van, maar veel geluk, ben er eens aan een begonnen, ZOOOOO saai geschreven

Knownothing

Knownothing

• >250 berichten
  • 742 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 11 januari 2005 - 18:20

En daar komt nog eens bij dat Freud volgens de hedendaagse psychologie vaak fout en zeer onwetenschappelijk is. Ik raad dus niet aan om zomaar klakkeloos Freud zelf beginnen te lezen, maar eerst een paar recente commentaren erop, zodat je jezelf niet in de war brengt.

Toegankelijke kritiek vind je bijvoorbeeld op Skepp (gewoon zoeken op freud) en Skepsis
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

• Gast

Geplaatst op 19 januari 2005 - 19:47

thnx,...

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures