Google AdSense

Moderator: Miels

Berichten: 11

Google AdSense

Hallo Mensen,


Ik vroeg me af hoeveel dat nou opbrengt, zo'n AdSense systeem. Zijn jullie er tevreden over, kunnen jullie daar de onkosten van betalen?


Alvast Bedankt


Bram


(tijd niet aanwezig geweest :shock: )

Gebruikersavatar
Berichten: 1.072

Re: Google AdSense

In de regels van Google Adsense staat dat ik niet mag vertellen wat de inkomsten zijn van de reclame. Ik kan wel zeggen dat ik tot nu toe geld moet bijleggen om het forum open te houden. In het verleden heb ik andere advertenties geprobeerd, maar Adsense is tot nu toe de beste. Misschien dat er ooit nog eens reclame op komt van bedrijven die iets met wetenschap hebben te maken.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Google AdSense

kunnen we niet een soort van giro 555 opzetten, zodat we zeker zijn dat het forum draaiende blijft


ps. voordat een moraalridder gaat zeuren over geld over te maken naar azië (555): 'Ja dat heb ik al gedaan.'
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 385

Re: Google AdSense

Als ik mij goed heb geïnformeed, krijg je geld per klik op een van die links, als we dus massaal op die links gaan klikken, kan het zijn dat dit forum massaalveel geld verdient.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Google AdSense

Als ik mij goed heb geïnformeed, krijg je geld per klik op een van die links, als we dus massaal op die links gaan klikken, kan het zijn dat dit forum massaalveel geld verdient.


Eh, nee. Google controleert hoe vaak jij op die Ad's klikt en als jij dat te vaak doet heeft het wetenschapsforum een probleem met google. Het is namelijk niet toegestaan kunstmatig verkeer te genereren.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Google AdSense

kan er niet een pm naar iedereen de deur uitgaan dat er wordt gevraagd zo af en toe een keertje op een Adsense te klikken? elke keer dat je naar de site gaat bijvoorbeeld?
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 1.072

Re: Google AdSense

kan er niet een pm naar iedereen de deur uitgaan dat er wordt gevraagd zo af en toe een keertje op een Adsense te klikken? elke keer dat je naar de site gaat bijvoorbeeld?


Dat is niet slim. Google is namelijk heel streng. Als ze ook maar het idee hebben dat er iets niet klopt wordt je al uitgesloten van deelname.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Google AdSense

dat is vervelend. dus gewoon af en toe op dat ding klikken en dan is d'r niets aan de hand. Heeft google hier nog richtlijnen voor?


bv een x aantal bezoekers van de site mag maximaal zorgen voor x/y aantal maal dat de ad word aangeklikt?
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 1.072

Re: Google AdSense

Google zecht alleen dat onrechtmatig klikken niet is toegestaan. Meer willen ze niet zeggen, wat natuurlijk logisch is.

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Google AdSense

Ik zou zeggen dat als je een nieuwe reclame ziet, dat je er op drukt. Mischien ben je wel zo'n iemand die alle websites wil zien.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Google AdSense

kunnen we niet een soort van giro 555 opzetten, zodat we zeker zijn dat het forum draaiende blijft
Dat is natuurlijk wel een optie... Onderaan iedere pagina zou je een "Donate Now" button kunnen zetten (subtiel klein dingetje als je wil). Zie hiervoor http://www.paypal.com Geen idee of het wat opbrengt, maar als het er niet staat krijg je zeker niets!


Nog ff een dieplinkje over de donate button: http://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_...age=_home&flow=
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Google AdSense

Je kunt het altijd proberen, maar ik denk dat het merendeel van de bezoekers niet eens over paypal beschikt.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Google AdSense

Daarvoor heb je alleen een creditcard voor nodig, maar dat is inderdaad niet gebruikelijk in NL. Ik denk niet dat het veel geld op gaat leveren.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Re: Google AdSense

Waarom schrijft het beheer zich niet in bij eysyeuro?

Dat kan zzer veel geld verdienen zijn als iedereen op de referal-link klikt.


Als je wilt inschrijven : http://www.easyeuro.nl/signup.php?r=3135

Gewoon invullen

Je krijgt geen spam en moet maar nu en dan op iets klikken

En dan bij =>promotie=>referal links een banner copieren en op de site zetten

Als iederenn zich inschrijft krijg je 10 percent van hun inkomsten.

dat kan erg oplopen

Gebruikersavatar
Berichten: 1.460

Re: Google AdSense

Even een vraagje over je onderschrift aaargh: was één link niet genoeg? Elke bericht sleept die links mee...
<i>Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i>

Reageer