Springen naar inhoud

CFK

• Log in om te kunnen reageren

svennson

svennson

• >100 berichten
  • 107 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 12 januari 2005 - 13:51

hallo ik poste al eens een bericht over CFK HFK en alles wat er rond ,
ik kreeg toen ook een antwoord die degelijk was hoor :shock: maar nu heb ik een ander probleem omtrent CFK ik had graag in mijn voorstelling een 3 D molecule getoont van CFK -11 of CFK-22
maar het probleem is welk programma gebruik ik daar best voor en welke plugins of programma's zijn daarvoor nodig om dat te maken en te kunnen zien op een andere computer ik ontzie mij het werk niet maar ik vind geen goed programma .... alvast bedankt voor de hulp

svennson

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

• Gast

Geplaatst op 12 januari 2005 - 14:02

Heb je al gezocht op afbeeldingen in google op "cfc 11"? Dan vind je een aantal plaatjes. Bij chemistry.beloit.edu staan er een aantal. Misschien kun je daar verder mee

Impulske

Impulske

• >25 berichten
  • 43 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 12 januari 2005 - 20:18

Ik gebruik voor mijn verslagen en projecten het programma ChemDraw. In dit programma kan je 3D-structuren tekenen van alle molecules waarvan je de structuur inbrengt. Je hebt buiten dit programmatje niet meer nodig en je kan gratis een trial versie downloaden. Ik werk enkel met de trial versie en ik kom daar mee toe. Het heeft geen tijdslimiet, het heeft enkel beperkte mogelijkheden, maar op de trial zelf staan er ook al een heleboel mogelijkheden... waaronder 3D-structuren! Je kan het programmaatje downloaden via de volgende link:

http://products.cams...amily.cfm?FID=2

Veel succes ermee!
I love the light for it shows me the way, yet I will endure darkness because it shows me the stars

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures