Springen naar inhoud

Gehersenspoeld?

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

Fuzzy Logic

Fuzzy Logic

• 0 - 25 berichten
  • 7 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 02 februari 2007 - 23:44

Laatst zag ik een interessante documentaire op SBS6 genaamd Louis & the Nazis, waarbij een man een aantal gevaarlijke racisten, nazi's, skinheads e.d volgt waaronder een ex-leider van de KKK.

Ik vond het best interessant om te zien, vooral omdat alle mensen die hij gevolgt heeft eigenlijk dezelfde mening hebben: wij zijn gehersenspoeld door de hedendaagse regering. Ons wordt vertelt dat iedereen gelijk is, dat de aanslag op WTC een terroristische aanslag was e.d. Maar is dat wel zo? Ik bedoel, wij vinden racisten e.d gek, maar heeft iemand erover nagedacht dat wij misschien gehersenspoeld worden?

Even voor de duidelijkheid: ik vind echt niet dat racisten gelijk hebben ofzo, ik ben fel tegen dat soort praktijken, daar niet van.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Assassinator

Assassinator

• >1k berichten
  • 4546 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 02 februari 2007 - 23:59

Uiteraard, ooit gehoord van media? Wie weet wat ze wel en niet achterhouden, valt véél over te speculeren maar niets concreets over te zeggen. Just look at the facts.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'

- Robert Heinlein -

Veertje

Veertje

• >5k berichten
  • 6713 berichten
  • VIP

Geplaatst op 03 februari 2007 - 01:40

Uit strenger ingrijpen:

Post over UFO's, creationisme, leilijnen, Intelligent Design, paranormale zaken etc. maken dus een grote kans om op slot te gaan.

Mocht je toch dergelijke onderwerpen willen bespreken, dan willen we wel dat er wetenschappelijk over gediscussieerd wordt. De geopperde theorieen dienen dus te voldoen aan de gestelde regels van de wetenschap. Het is niet voor niets een wetenschappelijk forum. Als je op een niet wetenschappelijk manier over deze onderwerpen wil filosoferen dan raden wij je het Mysterie- en wetenschapsforum aan (waar wij overigens geen banden mee hebben).

Complottheorieën vallen hier ook onder.
-slotje-
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures