laat je niet onder krijgen door mislukkers

Moderator: Rhiannon

Reageer

laat je niet onder krijgen door mislukkers

mensen wakker worden...... Hoe lang houden jullie het vol.........

zwart, blank, moslim niet moslim............................................

Er zijn mensen die betaald krijgen om het samenleving kapot te maken!!

Kijk naar de politiek, sinds wanneer hebben we zo een slechte relatie met moslims gehad, sinds wanneer laten we mensen in nood stikken, en terug sturen naar de hel, naar hun land waar nog hevig wordt gevochten en er geen voedsel is....

wat is er met nederland aan de hand, ben zelf een nederlander, maar soms schaam ik me om een nl te zijn.

laten we niet mensen van ons af laten schrikken, laten we niet een anti moslim land van Nederland te maken.een pliticus die krijgt er voor betaald, en wanneer ze niks te zeggen hebben, krijgenze geen cent.

Zij zijn rijk ze kunnen vluchten, hebben geld zat.zij worden beveiligd wanneer ze mensen uitschelden, klein maken, enzovoort.

Je kunt het nederland beter een antimoslimland noemen, waar ik me voor schaam......

bedankt voor u aandacht........

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: laat je niet onder krijgen door mislukkers

verplaatst naar algemene discussie, het heeft bar weinig met scheikunde te maken :wink:
Appareo decet nihil munditia?

Re: laat je niet onder krijgen door mislukkers

Ik ben helemaal met u eens

Ik ben zelf ook een Nederlander

Vroeger was ik er trots op om een Nl te zijn, maat tegenwoordig weet ik het niet meer...

Mensen die in de politiek zitten, krijgen waarschijnlijk niet veel aandacht, en zo trekken ze juist aandacht, en wij net zo dom mee lopen en mee doen terwijl we niet eens in de gaten hebben, wat voor gevolgen het kan hebbe.

Zoals u al zegt, polituccus zijn rijk hebbenzat geld verdient en kunnen het land kapot maken en er vandoor gaan,, en wij blijven er achter en maar zeggen dat moslims niet deugen terwijl wij het boosdoener zijn en wij laat ik het zo zeggen met vuur spelen en als we ons branden geven we hunde schuld.

Berichten: 510

Re: laat je niet onder krijgen door mislukkers

Je kunt het nederland beter een antimoslimland noemen, waar ik me voor schaam......
Nederland is zeker geen anti-moslim land. En wat betreft sommige moslims (denk aan extrimistische moslims die meestal zelf de Koran niet eens kennen) deze moeten gewoon kei hard aangepakt worden. En nee ik heb niets tegen moslims, vind het echt prima mensen.

Berichten: 135

Re: laat je niet onder krijgen door mislukkers

Een stukje uit Strofe 4 van de openbaringen van Mohammed. In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle; Wanneer gij de ongelovigen ontmoet, treft dan hun nek.

Nederland gaat kapot aan de moslimcultuur.

Berichten: 26

Re: laat je niet onder krijgen door mislukkers

Misschien eens een quote aanhalen van Lenin

Godsdienst is het opium van het volk, anders gezegt een godsdienst zorgt voor het vallen van een maatschappij.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: laat je niet onder krijgen door mislukkers

Voor degenen die denken zo af te moeten geven op politici in het algemeen: waarom gaan jullie niet zelf de politiek in en verbeteren jullie de zogenaamde rotsfeer in ons land? Krijg je dan nog voor betaald ook! Kun je ook gelijk persoonlijk tegen alle politici zeggen dat je vindt dat ze het zo slecht doen, toch? Daar komt nog bij: wie heeft die politici eigenlijk gekozen die het zo slecht doen? We zijn toch een democratie? Wij kiezen onze vertegenwoordigers.

Racisme of discriminatie op basis van geloofsovertuiging zijn natuurlijk altijd slecht, maar daar zijn we als volk ook altijd nog zelf bij. Makkelijk om je dan maar net zo ongenuanceerd op te stellen door alle politici daarvoor verantwoordelijk te maken. :shock:

Berichten: 46

Re: laat je niet onder krijgen door mislukkers

Nederland gaat naar mijn mening absoluut niet kapot aan de moslim cultuur, al dat gemekker is pas echt begonnen nadat fortuyn de politiek opgeschud had als je dit topic 5 jaar geleden had gemaakt waren er waarschijnlijk geen negatieve reacties gekomen.....

wat ik overigens wel vind is dat elk geloof zich in de eerste plaats aan de wetten van het land moet aanpassen en pas daarna zich moet aanpassen aan de wetten van hun boek.

Re: laat je niet onder krijgen door mislukkers

koosiqloos schreef:Nederland gaat naar mijn mening absoluut niet kapot aan de moslim cultuur, al dat gemekker is pas echt begonnen nadat fortuyn de politiek opgeschud had als je dit topic 5 jaar geleden had gemaakt waren er waarschijnlijk geen negatieve reacties gekomen.....

wat ik overigens wel vind is dat elk geloof zich in de eerste plaats aan de wetten van het land moet aanpassen en pas daarna zich moet aanpassen aan de wetten van hun boek.


Waar eindigt het als je je eigen wetten gaat bepalen. De mens heeft van zichzelf niet echt vaste normen en waarden, wel een bepaalde richtlijn. Maar als mensen van hogerhand, bij de eu-top schijnt het zo druk bij de hoeren zijn geweest dat ze nie genoeg mensen hadden, de wetten gaan bepalen, dan vraag ik me af waar je uiteindelijk beland :shock:

Berichten: 1.286

Re: laat je niet onder krijgen door mislukkers

Na 40-jaar tollerantie betalen wij, met zijn allen de rekening. Soms kan die rekenig hoog zijn (2-11-2004) of juist laag (tasjesdief).

Gebruikersavatar
Berichten: 740

Re: laat je niet onder krijgen door mislukkers

jammer dat Lenin de TV niet kende anders ging hij waarschijnlijk gezegd hebben

Tv is het opium voor het volk....

Op eerste gezicht heeft dit niets met het topic te maken maar eigenlijk alles.

Veel van de meningen die je hebt over je eigen volk en de andere krijg je via dit prachtig medium. Angst wordt op gedreven en de verschillen benadrukt. Dat kan niet helpen om deze problemen bij jullie en ook bij ons op te lossen.

xd
"My foot is fine, the chair died, but I don't think it suffered."

Gebruikersavatar
Berichten: 13

Re: laat je niet onder krijgen door mislukkers

koosiqloos schreef:Nederland gaat naar mijn mening absoluut niet kapot aan de moslim cultuur, al dat gemekker is pas echt begonnen nadat fortuyn de politiek opgeschud had als je dit topic 5 jaar geleden had gemaakt waren er waarschijnlijk geen negatieve reacties gekomen.....

wat ik overigens wel vind is dat elk geloof zich in de eerste plaats aan de wetten van het land moet aanpassen en pas daarna zich moet aanpassen aan de wetten van hun boek.
Dar ben ik het mee eens, de grondwet gaat boven het geloof.
"Een stelling is gemakkelijker te weerleggen dan op te stellen."(Aristoteles)

Reageer