grootst aantal gebruikers online.

Moderator: Miels

Reageer
Berichten: 1.404

grootst aantal gebruikers online.

Door een aanval op ons forum staat dit getal extreem hoog (423 geloof ik)

Kan dit niet terug op nul gezet worden om zo een meer realistisch getal te verkrijgen?

Niet dat het erg ter zake doet.
het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd

"Blauw"

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: grootst aantal gebruikers online.

ik vond het inderdaad wel idioot, in Canada ben ik actief op een forum dat heel wat groter is dan deze, en daar is het hoogst aantal gebruikers tegelijk 142 ofzo.....
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: grootst aantal gebruikers online.

ik vond het inderdaad wel idioot, in Canada ben ik actief op een forum dat heel wat groter is dan deze, en daar is het hoogst aantal gebruikers tegelijk 142 ofzo.....
Kan dat niet te maken hebben met het feit dat er in Canada meerdere tijdzones zijn? Dus dat de tijd waarop gemiddeld de meeste mensen online zijn ('s avonds een piek bijvoorbeeld) voor zo'n forum meer uitgesmeerd is? Geldt helemaal voor een internationaal forum, en dat is een Canadees forum (althans, neem aan dat het Engels was) toch al eerder dan een Nederlands forum.
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 385

Re: grootst aantal gebruikers online.

en vergelijk de grote van die tijdszones eens met de oppervlakte van België en Nederland. En reken daar dan eens de gemiddelde bevolkingsdichtheid bij.


Volgens mij is dit geen factor 4. Reken daar dan nog eens bij dat het mss een ander soort forum is, eigenlijk is het niet te vergelijken.

Berichten: 226

Re: grootst aantal gebruikers online.

24 december valt samen met die storing (DDOS attack ofzo?). Die heeft er vast mee te maken.


O, het was een worm. Zie dit topic.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: grootst aantal gebruikers online.

ik dacht al: 'Wat worden we toch populair, valt dat ff tegen.' haha ;) :shock:
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: grootst aantal gebruikers online.

Zou wel een goed idee zijn, ja.

We zullen er eens naar kijken.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 1.072

Re: grootst aantal gebruikers online.

Deze week zet ik hem op 0. Ik moet dan even in de sql database rommelen. Vandaar dat het even op zich laat wachten.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: grootst aantal gebruikers online.

Gisteren een nieuw dagrecord met 6257 bezoeken.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Reageer