Springen naar inhoud

mysterieus verdwenen topics

• Log in om te kunnen reageren

albert davinci

albert davinci

• >1k berichten
  • 3165 berichten
  • VIP

Geplaatst op 11 februari 2007 - 19:27

Het is mij opgevallen dat in 2 weken tijd 2 topics zijn verdwenen zonder enig bericht.
Eerst verdween een topic over spelling, dat topic waarin een Vlaming dacht dat van Dale de Belgische variant van de taalunie is :)
Een aantal dagen geleden verdween een topic over discriminatie. Een liet hierin op een beledigende wijze weten het niet zo eens te zijn met bepaalde uitlatingen.

Is dit nieuw beleid van de moderatoren om zomaar berichten te verwijderen zonder enige melding? Het lijkt hier op. Ik hoop dat deze indruk niet klopt want ik zou het weinig stijlvol vinden.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Veertje

Veertje

• >5k berichten
  • 6713 berichten
  • VIP

Geplaatst op 11 februari 2007 - 21:44

Het is mij opgevallen dat in 2 weken tijd 2 topics zijn verdwenen zonder enig bericht.
Eerst verdween een topic over spelling, dat topic waarin een Vlaming dacht dat van Dale de Belgische variant van de taalunie is  :)

Dat was hier: http://www.wetenscha...d=274295#274295

Een aantal dagen geleden verdween een topic over discriminatie. Een liet hierin op een beledigende wijze weten het niet zo eens te zijn met bepaalde uitlatingen.

http://www.wetenscha...d=274236#274236 (deze? - geen andere kunnen vinden) Kun je wat specifieker zijn? Wanneer voor het laatst gepost, door wie?

Is dit nieuw beleid van de moderatoren om zomaar berichten te verwijderen zonder enige melding? Het lijkt hier op. Ik hoop dat deze indruk niet klopt want ik zou het weinig stijlvol vinden.

Het lijkt er meer op dat je het overzicht een beetje begint te verliezen? :wink:
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures