[significantie] idee voor nieuwe topic!

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 183

[significantie] idee voor nieuwe topic!

Hallo,

Ik weet niet of het een idee is, maar het lijkt mij wel wat een topic te schrijven over significantie. Ik wil de topic ook wel zelf maken...maar eerst wil ik even weten wat de moderators hier van vinden :)

(ik heb significantie net op school gehad dus het zit nog allemaal goed in mijn hoofd)
Eventuele typfouten of spellingsfouten kan ik niet uitsluiten, daarvoor alvast mijn excuses! ;)

Berichten: 481

Re: [significantie] idee voor nieuwe topic!

natuurkunde-nerd schreef:Hallo,

Ik weet niet of het een idee is, maar het lijkt mij wel wat een topic te schrijven over significantie. Ik wil de topic ook wel zelf maken...maar eerst wil ik even weten wat de moderators hier van vinden :)

(ik heb significantie net op school gehad dus het zit nog allemaal goed in mijn hoofd)


Snelcursus?

Ik kan ook wel meehelpen, mocht het nodig blijken :) Vrij belangrijk onderwerp in de natuurwetenschappen, inderdaad :)

Gebruikersavatar
Berichten: 183

Re: [significantie] idee voor nieuwe topic!

Jah idd een snelcursus!

Kort en krachtig overzicht van belangrijke dingen...en je hulp is altijd welkom;)
Eventuele typfouten of spellingsfouten kan ik niet uitsluiten, daarvoor alvast mijn excuses! ;)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.282

Re: [significantie] idee voor nieuwe topic!

Hebben Heezen en Natuurkunde-nerd voldoende verstand van zaken om dit onderwerp (redelijk) volledig en foutloos te behandelen (inhoud), met duidelijke voorbeeldjes (het kunstje) , en de redenen achter die regels (het begrip), en wel zó dat een gemiddelde middelbare scholier er voldoende aan heeft om geen serieuze fouten tegen significantieregels meer te maken (het beoogde resultaat)?

Zo ja, dan nodig ik jullie van harte uit om er een microcursusje van te maken. Dat gaan we dan niet in dit huiswerkforum doen, want als je er twee dagen even niet naar kijkt zakt het topic weg naar bij wijze van spreken pagina drie van de index, en da's niet handig....
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 183

Re: [significantie] idee voor nieuwe topic!

Ik heb een heel handig boekje thuis hier, en een docent die me vast wil helpen als ik er niet uitkom dus..ik denk dat ik wel genoeg verstand er van heb;)

Welk forum raad je aan Jan?
Eventuele typfouten of spellingsfouten kan ik niet uitsluiten, daarvoor alvast mijn excuses! ;)

Berichten: 481

Re: [significantie] idee voor nieuwe topic!

Ik ben bereid eraan mee te werken, zeg maar in welke fora e.d. we het moeten doen Jan :)
Procrastination is like masturbation; it's all fun and games till you realize you just **** urself..

Correct me if I'm wrong.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.282

Re: [significantie] idee voor nieuwe topic!

@natuurkunde-nerd en Heezen

Zie je PB's. We verhuizen dit naar het minicursusforum. :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 577

Re: [significantie] idee voor nieuwe topic!

Wow :) heeft mijn mini vraag tot dit geleidt? :) Jullie zijn tof =)
To invent something you need to see what everyone sees, do what everybody does and think that nobody has though of.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.282

Re: [significantie] idee voor nieuwe topic!

Waar vragen komen, zoeken we antwoorden, of mensen die die antwoorden zouden willen en kunnen geven. :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 481

Re: [significantie] idee voor nieuwe topic!

Kga nu slapen, morgen kan ik hopelijk aan de minicursus werken :)
Procrastination is like masturbation; it's all fun and games till you realize you just **** urself..

Correct me if I'm wrong.

Gebruikersavatar
Berichten: 183

Re: [significantie] idee voor nieuwe topic!

Ik heb eerste stukje gepost...nu hard aan de studie..en dan binnenkort het vervolg
Eventuele typfouten of spellingsfouten kan ik niet uitsluiten, daarvoor alvast mijn excuses! ;)

Reageer