Springen naar inhoud

meedoen aan ons werkstuk: 'de evolutie'

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

linn

linn

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 13 februari 2007 - 10:52

heey!
ja ik ben hier nog een groentje.. Ik kwam toevallig op dit forum terecht toen ik info aan het zoeken was over de evolutietheorie van Darwin. Ik en mijn vriendin moeten namelijk op een orginele manier een soort werkstuk maken over de evolutie. Dus.. we dachten misschien kunnen we een topic beginnen op dit forum en het gebruiken voor ons werkstuk (je weet wel, gewoon interessante ideeen en theorien met ons delen.. als jullie dat willen natuurlijk)
We hadden al een aantal topics bekeken over het onderwerp en vele hadden interessante opmerkingen en opvattingen erover ^^ dus, wie zou ons willen helpen hiermee? dat zou heel fijn zijn en jullie worden soort van beroemd ^^
alvast bedankt!

groeten Linda & Robin.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Mrtn

Mrtn

• >1k berichten
  • 4220 berichten
  • VIP

Geplaatst op 13 februari 2007 - 11:53

Dit topic gaat op slot omdat:
- hij op de verkeerde plek staat (huiswerk en praktica lijkt me passender)
- er staat geen vraag in je post. Je nodig mensen uit om maar wat te komen vertellen en dat hebben we hier liever niet.

Er zijn een aantal topics over evolutie (geweest) en ik denk dat je daar voldoende informatie uit kunt halen voor het formuleren van iets dat je wil weten. Als je dan met duidelijke vragen blijft zitten, ben je meer dan welkom ze te stellen.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.
-Calvin-

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures