mensen met dierenkop

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer

mensen met dierenkop

hallo daar mensen ik had een vraagje ik heb wel eens gehoort van mensen dat er mensen bestaan met een dierenkop zoals mijn oma daar de tante van die had een kattenkop niet een puntig gezichtje echt een kattenkop met snorharen gezicht met haren bedekt alluz ik doe er alles aan om er achter te komen of het waar is dus als iemand iets weet stuur maar een mail naar xxxxxxxxx oke alvast bedankt

Edit moderator (Bart): volgens de regels van wetenschapsforum is het niet toegestaan om e-mail adressen te plaatsen. Als je op de hoogte gehouden wilt worden van antwoorden, dan kan je registreren en je abonneren op dit onderwerp.

Gebruikersavatar
Berichten: 34

Re: mensen met dierenkop

Ik kan je vertellen dat het niet waar is.

Het komt wel voor dat mensen in iemands gezicht gelijkenissen menen te zien met dieren, maar dat is puur subjectief en alleen maar associatie.

Mensen met snorharen, zoals katten, bestaan niet echt :shock:

Je oma neemt je volgens mij een beetje in de maling :?:

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: mensen met dierenkop

idd, volgens de chinese jaartelling lijken de mensen die in het jaar van bijvoorbeeld het paard worden geboren ook een beetje op een paard.

maar om dat nou zo ver door te voeren lijkt me een beetje sterk. Er is een kunstenaar en die vervormd gezichten (computer animatie) zo dat ze op dierengezichten lijken. Deze staat ergens op het internet, waar precies weet ik helaas niet meer :shock:
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 50

Re: mensen met dierenkop

je kan ook nog zeggen dat je van het weerwolfsyndroom (het record is 99.9% behaard) dat ze dan lijken op apen, maar natuurlijk beledig je ze.

Gebruikersavatar
Berichten: 40

Re: mensen met dierenkop

haha mensen met een kattenkop bestaan wel, ooit zo'n sbs6 programma over gezien, echt té erg. die hadden zichzelf helemaal laten verbouwen. snorharen laten implanteren en gezicht in kattenkleurpatroon laten tatoëren. Dus ze bestaan wél, maar niet dat er een persoon met een kattenhoofd zo geboren wordt, da ken nie.

Gewoon mensen die een beetje met hun lichaam aan het knoeien zijn.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: mensen met dierenkop

volgens mij was dat geen kat maar een cheeta (weet het niet zeker) in ieder geval een katachtige. een engels'man' heeft dat gedaan. woont nu op een of ander eilandje. heel raar.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 40

Re: mensen met dierenkop

neenee echt een kat, er waren 4 mensen ofzo die zoiets hadden, inderdaad ook iets van een cheeta ofzo bij.

maaar ja komt op hetzelfde neer, blijft een katachtige en gekke mensen die t doen.

Reageer