zoveel weten..

Moderators: dirkwb, Xilvo

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 33

zoveel weten..

Hoe komt het dat jullie zoveel weten over wiskunde?Wat doen jullie eigenlijk van richting dat jullie al deze dingen weten?

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: zoveel weten..

Er zit hier zoiezo een groep tussen die wiskunde studeert. Tevens zijn er mensen die al afgestudeerd zijn en mensen die het gewoon veel interesseert. Daarnaast ook de mensen die gewoon verplicht wiskunde volgen (zoals ik), maar die dan wel soms mee kunnen helpen [rr]
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: zoveel weten..

Zoals PdeJongh zegt zijn hier studenten wiskunde of andere richting met een behoorlijk pakket wiskunde.

Sommige verdiieper er zich ook zelf in, uit persoonlijk interesse (ja hoor: bij wiskunde nog wel [rr] )
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.906

Re: zoveel weten..

Hoe  komt het dat jullie zoveel weten over wiskunde?Wat doen jullie eigenlijk van richting dat jullie al deze dingen weten?
Heel hard studeren!
while(true){ Thread.sleep(60*1000/180); bang_bassdrum(); }

Gebruikersavatar
Berichten: 647

Re: zoveel weten..

Hoe  komt het dat jullie zoveel weten over wiskunde?Wat doen jullie eigenlijk van richting dat jullie al deze dingen weten?
Alles is betrekkelijk hoor. Een aantal mensen hier studeert wiskunde, en als je vier/vijf jaar wiskunde studeert kan je er al wat van (hoop ik toch [rr] ).
???

Berichten: 78

Re: zoveel weten..

jaah het ligt meestal aan je interesse of studie

ik heb dus nog neit wiskunde gestudeerd omdat ik daar nog te jong voor ben

(14 jaartjes jong)

maar omdat ik heel veel geintereseerd ben in wiskunde leer ik alles van internet
There's only one person who can tell Pi, and thats me!

Berichten: 137

Re: zoveel weten..

woodswolf schreef:jaah het ligt meestal aan je interesse of studie

ik heb dus nog neit wiskunde gestudeerd omdat ik daar nog te jong voor ben

(14 jaartjes jong)

maar omdat ik heel veel geintereseerd ben in wiskunde leer ik alles van internet
Hetzelfde hier! :) Alleen ben ik dan bijna veertien.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.003

Re: zoveel weten..

Hoe  komt het dat jullie zoveel weten over wiskunde?Wat doen jullie eigenlijk van richting dat jullie al deze dingen weten?
hier 2 topics voor je:D

http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...p?showtopic=946

http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...showtopic=50565

Reageer