Verboden deze topic te lezen!

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 214

Verboden deze topic te lezen!

Voor degene die dit lezen: Ik ben teleurgesteld in U.

Maar toch, dit is dus een experimentje om eens te kijken hoe effectief een verbod was om mensen hier te lokken.

Dus aan degene die dit hier gelezen hebben: Hoe komt het dat u hierbinnen gekomen bent? nieuwsgierigheid?
Geld moet rollen,... Vooral naar mij.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Verboden deze topic te lezen!

Het zit automatisch in de mens dat als iets verboden is, het nog net wat leuker is om het te lezen :wink:
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 214

Re: Verboden deze topic te lezen!

toch al 4 de eerste 10 seconden.
Geld moet rollen,... Vooral naar mij.

Gebruikersavatar
Berichten: 802

Re: Verboden deze topic te lezen!

reageren is toch ook wel verboden hoop ik?
Programmers don't byte, they nibble a bit

Berichten: 78

Re: Verboden deze topic te lezen!

:) lol tja deze vraag vroeg ik me ook al af :)

als iets verboden is ga je het express juist doen.

je lokt meer bezoekers met VERBODEN dan met een random topic in verhouding dan he

mischien is dit het antwoord op criminaliteit?

(het is verboden om te stelen maar daarom doe je het juist omdat je erop kikt ?)
There's only one person who can tell Pi, and thats me!

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Verboden deze topic te lezen!

Dus aan degene die dit hier gelezen hebben: Hoe komt het dat u hierbinnen gekomen bent? nieuwsgierigheid?
Even kijken of het inderdaad was wat ik dacht, en inderdaad :)

Deze topictitel werkt trouwens ook beter dan "Verplicht dit topic te lezen" volgens mij :)
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Verboden deze topic te lezen!

woodswolf schreef:mischien is dit het antwoord op criminaliteit?

(het is verboden om te stelen maar daarom doe je het juist omdat je erop kikt ?)
Jep. Alleen bij criminaliteit komt er ook nog eens bij dat het een kick geeft (voor sommigen althans). Dat is hier niet van toepassing (althans, niet bij mij :) )
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Verboden deze topic te lezen!

Ik kwam even kijken omdat ik vermoedde dat de keuze van topictitel niet dekkend (en dus niet conform de regels) zou zijn: ik verwachtte een vraag waarbij de gekozen topictitel alleen als "lokkertje" gebruikt zou worden. Overigens heb ik wel de overmaat aan uitroeptekens verwijderd.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 210

Re: Verboden deze topic te lezen!

Hmm, pure nieuwschierigheid. Ik las de titel en dacht meteen van: wat zou daar nou in staan?? :)
"Mathematics may be defined as the subject in which we never know what we are talking about, nor whether what we are saying is true." - Bertrand Russell

Berichten: 78

Re: Verboden deze topic te lezen!

PdeJongh schreef:
woodswolf schreef:mischien is dit het antwoord op criminaliteit?

(het is verboden om te stelen maar daarom doe je het juist omdat je erop kikt ?)
Jep. Alleen bij criminaliteit komt er ook nog eens bij dat het een kick geeft (voor sommigen althans). Dat is hier niet van toepassing (althans, niet bij mij :) )


mischien heb jij een bril nodig want ik typte toch echt: omdat je erop kikt ?

oftewel... het geeft je een kick :)
There's only one person who can tell Pi, and thats me!

Gebruikersavatar
Berichten: 289

Re: Verboden deze topic te lezen!

Ik wilde vooral weten waarom het verboden was...

Eelco

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Verboden deze topic te lezen!

Ik kwam even kijken omdat ik vermoedde dat de keuze van topictitel niet dekkend (en dus niet conform de regels) zou zijn
Hmm, dat brengt me op een ander idee. Wat nu als een slimmerik een topic opent met als titel "de titel van dit topic dekt de inhoud niet", moet ie dan dicht of niet? :)

[edit door Miels: deze discussie is afgesplitst naar http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...showtopic=56409 ]
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Verboden deze topic te lezen!

Ik kwam even kijken omdat ik vermoedde dat de keuze van topictitel niet dekkend (en dus niet conform de regels) zou zijn: ik verwachtte een vraag waarbij de gekozen topictitel alleen als "lokkertje" gebruikt zou worden.


Zelfde geld voor mij.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Verboden deze topic te lezen!

woodswolf schreef:
PdeJongh schreef:
woodswolf schreef:mischien is dit het antwoord op criminaliteit?

(het is verboden om te stelen maar daarom doe je het juist omdat je erop kikt ?)
Jep. Alleen bij criminaliteit komt er ook nog eens bij dat het een kick geeft (voor sommigen althans). Dat is hier niet van toepassing (althans, niet bij mij :) )


mischien heb jij een bril nodig want ik typte toch echt: omdat je erop kikt ?

oftewel... het geeft je een kick :)
Of misschien las ik daar net overheen :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Verboden deze topic te lezen!

Miels schreef:Ik kwam even kijken omdat ik vermoedde dat de keuze van topictitel niet dekkend (en dus niet conform de regels) zou zijn: ik verwachtte een vraag waarbij de gekozen topictitel alleen als "lokkertje" gebruikt zou worden.


Zelfde geld voor mij.
Dito, maar ik geef een zekere mate aan nieuwsgierigheid ook toe. :wink:
Appareo decet nihil munditia?

Reageer