Springen naar inhoud

Illegale ChemDraw codes

• Log in om te kunnen reageren

Eek the Cat

Eek the Cat

• >25 berichten
  • 100 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 januari 2005 - 04:30

Even ter verduidelijking: het is dus niet de bedoeling dat je op sites zoals astalavista.com codes haalt zodat je Chemdraw onbeperkt kunt gebruiken. Dit is namelijk illegaal.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Impulske

Impulske

• >25 berichten
  • 43 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 13 januari 2005 - 14:38

Hť? Dat heb ik niet gedaan, hoor, dat hoeft ook helemaal niet. De trial versie van ChemDraw heeft geen tijdslimiet, enkel beperkte mogelijkheden zoals ik hierboven reeds vermeld had. Ik gebruik een ongekraakte trial versie en die staat al een jaar of 2 op mijn computer en die werkt nog steeds. In de betaalde versie heb je een bibliotheek van biomoleculen en kan je als je een vergelijking noteert de naam er direkt van krijgen, en er zullen nog andere extraatjes zijn die je in de trial versie niet kunt. Dat is alles. Het staat mooi op de website uitgelegd ook trouwens.
I love the light for it shows me the way, yet I will endure darkness because it shows me the stars

Eek the Cat

Eek the Cat

• >25 berichten
  • 100 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 januari 2005 - 14:50

Ik wilde ook niet zeggen dŠt je het hebt gedaan, maar ik wilde andere mensen er alleen voor waarschuwen. Het was gewoon een algemene mededeling, geen insinuatie.

svennson

svennson

• >100 berichten
  • 107 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 21 januari 2005 - 10:00

ik ben dat ook niet van planom dat te cracken hoor

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures