Topic Armeense kwestie steevast tot feit verheven

Reageer
Berichten: 5

Topic Armeense kwestie steevast tot feit verheven

Geknipt uit Armeense kwestie door media steevast tot feit verheven

Geen reactie meer van mijn kant...Cimmerier heeft al genoeg antwoorden gegeven die niet te weerleggen waren, en de topic is op slot gezet door een mod die ook met armeense ogen de situatie bekijkt...Nieuwsgierig? Lees nog maar een keer...

http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...showtopic=14544

Pfff en dit moet een "wetenschaps" forum zijn...Zelfs de mods dulden geen persoon die alle zogenaamde bewijzen van armenian lovers één voor één weerlegd...

de groeten...

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Topic Armeense kwestie steevast tot feit verheven

Rustavi, je hebt in het betreffende topic meermalen anderen verweten oogkleppen op te hebben en niet naar feiten maar te luisteren maar slechts te papegaaien wat anderen zeggen. Ook beschuldig je ons (wetenschapsforum) er meerdere malen van te oordelen en modereren op basis van die oogkleppen. Vandaar ook dat ik dit even en publique behandel: duidelijk maken dat wij zo objectief als mogelijk handelen.

Het topic wat jij aanhaalt behandeld de Armeense kwestie al tot in alle details. Daar ontstond op een gegeven moment dezelfde sfeer als in het topic waarin jij postte. Persoon A noemt een bron, B negeert die en zwaait met een andere bron. Simpel gezegd: bronnen kunnen net zo goed leeg zijn als er niet in wordt gekeken. Het topic daalt dan tot het niveau van welles-nietes. Dat kan misschien op andere plaatsen, maar niet op een wetenschapsforum. In de wetenschap is onderbouwen met bronnen één der fundamenten. Vandaar een terecht slotje.

Jij doet nu hetzelfde. Verschillende andere gebruikers noemen bronnen, jij negeert ze gewoon of noemt ze inferieur. Vervolgens ga je er niet op in en "ratel" je weer door met je eigen mening. Dat noemen we geen discussie, het heeft meer weg van een monoloog. Ik ben bereid het topic weer open te zetten, echter na het verwijderen van enkele (delen van) reacties die provoceren of off-topic reacties uitlokken. Ik verwacht dan van de deelnemers dat er op een normale wijze verder gediscussierd wordt. Zoniet, dan is het over met de discussie.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Topic Armeense kwestie steevast tot feit verheven

Goed, het puinruimen is gedaan. Ik heb het één en ander verwijderd en hier en daar stukjes uit berichten weggeknipt die terugvielen op het niet-lezen van bronnen, het beschuldigen van pure propaganda, etc.

In sommige berichten heb ik de verwijzingen laten staan, omdat het in één zucht genoemd wordt met wél ter zake doende opmerkingen en argumenten. Ik verzoek jullie nadrukkelijk alleen op de ter zake doende delen in te gaan. Laat het duidelijk zijn dat dit de laatste keer is dat er op deze manier wordt ingegrepen. De volgende keer is een slotje definitief. Ik hoop echter dat dit niet nodig is en we hier als volwassen mensen kunnen discussieren. Stel me aub niet teleur :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer