Springen naar inhoud

- - - - -

Gamen zorgt voor betere chirurgen

• Log in om te kunnen reageren

PdeJongh

PdeJongh

• >1k berichten
  • 2005 berichten
  • VIP

Geplaatst op 03 maart 2007 - 14:24

Na al dat gezeur over games en geweld eindelijk eens goed nieuws voor wie de nodige uurtjes achter de computer doorbrengt: je wordt er een betere chirurg door, zo blijkt uit Amerikaans onderzoek.

Lees meer... Kijk
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 03 maart 2007 - 14:28

De meeste gamende chirurgen zijn ook jonger en zijn ook beter vertrouwd met nieuwe technieken. De studie is te kleinschalig en volgens mij toont het alleen verbanden die er niet zijn.

wijsneus

wijsneus

• >250 berichten
  • 389 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 10 februari 2009 - 09:28

De meeste gamende chirurgen zijn ook jonger en zijn ook beter vertrouwd met nieuwe technieken. De studie is te kleinschalig en volgens mij toont het alleen verbanden die er niet zijn.

Als ze vreemde dingen in deze buikholtes met de juiste wapens willen verwijderen of bestrijden hoop ik dat de techniek hier ook op inspeelt.
Vooral de mogelijkheid om de camera,met voldoende verlichting erbij,in te brengen blijft mij fascineren.
Nooit gedacht dat,als ik kon kiezen,ik gamende chirurg de voorkeur zou willen geven. :D

DePurpereWolf

DePurpereWolf

• >5k berichten
  • 9240 berichten
  • VIP

Geplaatst op 10 februari 2009 - 14:46

Bij het chirurg zijn is het voelen (met de vingers) vaak net zo belangrijk als het zien.

Bijvoorbeeld bij een ruggepril moet je met de vingers de holte voelen tussen de wervelkolommen. Elk mens is anders en je kunt dus niet altijd aan de buitenkant zien waar de beste plaats is, je moet het voelen.

wijsneus

wijsneus

• >250 berichten
  • 389 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 10 februari 2009 - 20:44

Bij het chirurg zijn is het voelen (met de vingers) vaak net zo belangrijk als het zien.

Bijvoorbeeld bij een ruggepril moet je met de vingers de holte voelen tussen de wervelkolommen. Elk mens is anders en je kunt dus niet altijd aan de buitenkant zien waar de beste plaats is, je moet het voelen.

Ik geef het je gelijk;het zal toch op de jongens met de geoefende handen en ogen aankomen wat de ingrepen betreft.
Ze hoeven maar een detail te zien en weten al waar ze mee te maken hebben.

Sturen met een sonde,hoe geoefend dat ook mag zijn,is heel wat anders dan snijden in een mens.
Maar...PdeJongh het Ūs positief,Dat wel.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures