Springen naar inhoud

[Computer] Kopieren DVD

• Log in om te kunnen reageren

aadkr

aadkr

• >5k berichten
  • 5441 berichten
  • Pluimdrager

Geplaatst op 03 maart 2007 - 21:35

Ik heb het programma DVD shrink 2.3 gedownload en een programma van Slysoft (een rood vosje) . Nu wil ik een DVD kopieren die volgens mij niet beveiligd is.
Ik heb lege DVD s van 4,7 GB . Kan ik comprimeren met een compressie van 50 % of wordt dan de beeldkwaliteit slecht.?
Ik heb ook DVD Shrink 3.2 gedownload , maar als ik dan op een knop""Full Disk"" druk ,gebeurd er niets.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

CloudedHeaven

CloudedHeaven

• >100 berichten
  • 249 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 03 maart 2007 - 23:42

Ik heb het programma DVD shrink 2.3 gedownload en een programma van Slysoft (een rood vosje) . Nu wil ik een DVD kopieren die volgens mij niet beveiligd is.
Ik heb lege DVD s van 4,7 GB . Kan ik comprimeren met een compressie van 50 % of wordt dan de beeldkwaliteit slecht.?
Ik heb ook DVD Shrink 3.2 gedownload , maar als ik dan op een knop""Full Disk"" druk ,gebeurd er niets.

Een tuttje: http://www.binaries4all.nl/dvdshrink/
:wink:

aadkr

aadkr

• >5k berichten
  • 5441 berichten
  • Pluimdrager

Geplaatst op 04 maart 2007 - 00:30

Heel erg bedankt voor de tip.
Ik zal de site goed doorlezen.

Phys

Phys

• >5k berichten
  • 7556 berichten
  • VIP

Geplaatst op 04 maart 2007 - 16:40

Ter aanvullig is dit ook een goede hulp-site, voor allerhande backups:
http://doom9.be/guides.htm

bagyman

bagyman

• >100 berichten
  • 135 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 20 maart 2007 - 10:36

ik denk dat kwaliteit zeker achteruit zal gaan... het zal meer blokvormig worden... dus pas maar op...
"...the relativity theory, by the way, is much older than its present proponents. It was advanced over 200 years ago by my illustrious countryman Ruđer Bošković, the great philosopher, who, not withstanding other and multifold obligations, wrote a thousand volumes of excellent literature"

by Nikola Tesla (10 July 1856 – 7 January 1943)

PsychoDude

PsychoDude

• 0 - 25 berichten
  • 14 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 01 mei 2007 - 22:54

Ik zou als ik jou was enkel de film op dvd zette en alle menu's er af laten, kan soms veel verschillen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures