Springen naar inhoud

essentiele trombocytose

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

wilma

wilma

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 04 maart 2007 - 22:55

Hallo,

Dit is misschien niet de gebruikelijke manier die ik nu ga hanteren. Maar doe het om iemand te kunnen helpen.

Het betreft mijn vriendin, bij wij sinds kort de ziekte Essentiele Trombocytose is geconstateerd.
Ze krijgt 3x per week een injektie. Waar ze veel lichamelijke klachten van heeft.
Naast de dingen die ze al voelt.

Graag zou ze van gedachten willen wisselen en ervaringen willen uitwisselen met mensen die hetzelfde hebben, of mensen die bekend zijn met deze aandoening.

Ze vindt het zelf best moeilijk om zomaar op een forum haar verhaal te doen.

Daarom doe ik het namens haar,.....en belangstellenden kunnen dan via mijn mailadres in kontakt komen met haar.

Zo heeft ze dan toch de kans om in kontakt te komen met mensen, zonder dat ze zelf te openbaar hoeft te gaan.

Hoop echt op reakties,.........en op begrip, dat het op deze manier gedaan wordt.

Alvast mijn hartelijke dank.

Voor wie geinteresseerd is.........onderstaand adres

[edit mod Wouter_Masselink: email adres niet toegestaan]

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

PdeJongh

PdeJongh

• >1k berichten
  • 2005 berichten
  • VIP

Geplaatst op 04 maart 2007 - 23:05

Je zou evt. hier een kijkje kunnen nemen. Op dit forum worden persoonlijke problemen namelijk niet toegestaan. Op dat forum wel en misschien kun je daar wel lotgenoten vinden :wink:
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

wilma

wilma

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 04 maart 2007 - 23:08

Je zou evt. hier een kijkje kunnen nemen. Op dit forum worden persoonlijke problemen namelijk niet toegestaan. Op dat forum wel en misschien kun je daar wel lotgenoten vinden :wink:

Bedankt, ga dat zeker doen..

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8250 berichten
  • VIP

Geplaatst op 04 maart 2007 - 23:36

Zoals PdeJongh al zei is het niet toegestaan om persoonlijke medische problemen hier te bespreken. Tevens zijn email adressen in posts niet toegestaan. (veroorzaakt trouwens ook heel veel spam)

-slotje-
"Meep meep meep." Beaker

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures