[Mobiele telefoon] Inbox vol

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

[Mobiele telefoon] Inbox vol

Ik heb een probleempje met m'n mobiele telefoon. Er is namelijk een bericht binnengekomen, alleen ik kan deze niet lezen. Als fout hiervoor geeft ie de melding Berichten vol. Dat vind ik best knap, want ik heb al speciaal m'n inbox leeggemaakt. En dat niet alleen; gewoon alle berichten zijn verwijderd (inbox, emails, outbox, concepten en browser berichten).

Ik heb al geprobeerd of het werkt door em uit te zetten en vervolgens opnieuw te starten. Maar helaas. Nog altijd onleesbaar.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Het gaat om een Motorola V525
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 41

Re: [Mobiele telefoon] Inbox vol

Haal de batterij en SIM-kaart uit je gsm.

Maak hem dan eens goed schoon met een droge vod ofzo. Misschien hangt er wat veel stof in je gsm.

Werkt bij mij toch altijd als er een probleem is.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: [Mobiele telefoon] Inbox vol

Geprobeerd, maar helaas. Nog altijd 'inbox vol' [rr]
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: [Mobiele telefoon] Inbox vol

Je kunt eens kijken wat voor effect het heeft als je de sim in een andere telefoon zet.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: [Mobiele telefoon] Inbox vol

Je kunt eens kijken wat voor effect het heeft als je de sim in een andere telefoon zet.
Geen effect helaas. Ik kon het weliswaar alleen testen met de telefoon van m'n broertje. De 2 telefoons van m'n vader zijn KPN (ik heb Vodafone), en zijn niet SIM-lock vrij
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: [Mobiele telefoon] Inbox vol

In dat geval denk ik dat je SIM niet meer helemaal 100 is. Aangezien je daar zelf maar heel weinig tot niets aan kunt doen zou ik ermee naar de vodafone winkel gaan. Daar helpen ze je gratis met dit soort dingen volgens mij.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: [Mobiele telefoon] Inbox vol

Zat ik ondertussen ook aan te denken. Donderdag het 4e uur heb ik toch een tussenuur, dus rijd ik er dan wel even naar toe. Ben er toch zo.

Heel erg bedankt voor de hulp! :wink:
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Reageer