Springen naar inhoud

Exponenten in snelheidsvergelijking bepalen.

• Log in om te kunnen reageren

Bert F

Bert F

• >1k berichten
  • 2588 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 06 maart 2007 - 19:17

we hebben LaTeX

en men zegt me dat: "men heeft bewezen dat k recht evenredig is met de concentratie aan jodide ionen" we kennen a namelijk 1
men wil nu a berekenen is het dan voldoende om de rico van de rechte te nemen voor LaTeX ?

welke concentratie moeten we dan voor die jodide ionen nemen? en voor die LaTeX ?

Iemand een idee? Groeten Dank bij voorbaat.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

gast004

gast004

• >250 berichten
  • 314 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 maart 2007 - 22:37

Ik snap je vraag niet helemaal. Zoek je de orde?

(Je zegt eerst dat a gekend is en daarna wil je a berekenen :) ).

Bert F

Bert F

• >1k berichten
  • 2588 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 maart 2007 - 23:04

nee we willen die vergelijking invullen. dus waardes vinden voor alles.

We voeren een experiment uit dit levert de waarde voor alfa namelijk 1. nu heeft me iemand vertelt dan de zinspeling we bewijzen dat beta is linear... men daar mee bedoelt dat beta=1

ik had hier naast geleden omdat men ergens anders had gezegd dat men ook hiervoor een experiment zou moeten uitvoeren.
Wel als we voor de jodide ionen de concentratie in het mengsel nemen, want die waren in overmaat voor S2O82- nemen we dan ook een goede waarden wat moeten we dan met die differentiaal concentratie doen? moeten we hiervoor het rico nemen dat voorvloeit uit de rechte berekent door regresie?

Groeten.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures