Hoera 100ste bericht!

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 183

Hoera 100ste bericht!

Ik wil ff zeggen, buiten het feit dat dit m'n 100ste bericht is, dat ik jullie allemaal heel erg tof vind!

Ik heb op dit forum al veel geleerd en ik ben dan ook zeker van plan, hier regelmatig te komen!!

Ik hoop dat ik hier nog veel kan leren, en op jullie hulp kan rekenen (ik ga ook mijn uiterste best doen, om jullie te helpen) :)

THX everybody!!! :)
Eventuele typfouten of spellingsfouten kan ik niet uitsluiten, daarvoor alvast mijn excuses! ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Hoera 100ste bericht!

Gefeliciteerd :wink: :)

Ode aan dit forum :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 183

Re: Hoera 100ste bericht!

echt wel!!

en...Ode aan de mensen op dit forum :) :)
Eventuele typfouten of spellingsfouten kan ik niet uitsluiten, daarvoor alvast mijn excuses! ;)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.273

Re: Hoera 100ste bericht!

Leuk mijlpaaltje om eens rustig op te gaan zitten langs de kant van de weg naar verderop :wink:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 183

Re: Hoera 100ste bericht!

Jan jij hebt pas veel berichten gepost....poeh poeh..9456 berichten, ik mag nog wel ff posten omdat te halen :)
Eventuele typfouten of spellingsfouten kan ik niet uitsluiten, daarvoor alvast mijn excuses! ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Hoera 100ste bericht!

Jan jij hebt pas veel berichten gepost....poeh poeh..9456 berichten, ik mag nog wel ff posten omdat te halen :)
De eerste dagen dat ik hier was zat ik, waarschijnlijk ook omdat alles nieuw was enzo, op een gegeven moment op 25 berichten per dag. Toen werd ergens de vergelijking tussen mij en Jan gemaakt. Hoe snel zou ik hem inhalen? :) Alleen nu gaat alles wat rustiger aan :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Reageer