Geweldig Dat Het Forum Er Nu Zo Mooi Uitziet.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Geweldig Dat Het Forum Er Nu Zo Mooi Uitziet.

Ik wil Miels en de technici bedanken voor hun geweldige bijdrage aan het forum en voor hun tijdsinvestering.


Lang leve Invision :)
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Geweldig Dat Het Forum Er Nu Zo Mooi Uitziet.

Revelation schreef:Ik wil Miels en de technici bedanken voor hun geweldige bijdrage aan het forum en voor hun tijdsinvestering.


Lang leve Invision :?:
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Applausje voor Miels, het technisch team en Invision :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Geweldig Dat Het Forum Er Nu Zo Mooi Uitziet.

Ik zou graag een enorm compliment willen maken voor de technici die dit voor elkaar hebben gebokst en hier hard aan hebben gewerkt. Er zijn genoeg plekken waar je je kritiek of aanvullingen kwijt kan, dus een topic voor complimentjes leek mij een goed plan. Vandaar dat ik de al gemaakte complimenten samengevoegd heb in dit topic.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Geweldig Dat Het Forum Er Nu Zo Mooi Uitziet.

Behalve dat IPB er super gelikt uitziet, is het voor mods ook veel makkelijker werken. Denk hierbij aan de nu technisch verplicht gemaakte tags in huiswerk, maar ook aan de opties voor mods die IPB biedt. Persoonlijk ben ik ook blij met een biochemie subforum in scheikunde. Hoewel dit meer een uiting van persoonlijke interese is, ben ik in meer algemene termen heel blij met het ontstaan van subfora. Dit maakt het mogelijk, zoals Miels ook al zei, voor experts om beter hun weg op WSF te vinden. Dit geeft hopelijk een forumbrede vergroting van de diepgang aan.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Geweldig Dat Het Forum Er Nu Zo Mooi Uitziet.

RESPECT! voor alle technici en Miels die een super-klus geklaard hebben. Jullie zijn top! :)
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 182

Re: Geweldig Dat Het Forum Er Nu Zo Mooi Uitziet.

Eerste niet-mod bericht op het nieuwe forum? :)
'Onderzoek is als een steeg binnengaan om te kijken of hij doodloopt'

Gebruikersavatar
Lorentziaan
Berichten: 1.433

Re: Geweldig Dat Het Forum Er Nu Zo Mooi Uitziet.

Gefeliciteerd met de erg strak verlopen overzetting (tenminste, voor zover ik het kan zien :) ). Nu ga ik eens op mijn gemak rondsnuffelen in alle nieuwe hoekjes en gaatjes!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Geweldig Dat Het Forum Er Nu Zo Mooi Uitziet.

Eerste niet-mod bericht op het nieuwe forum? :?:
Eerste 'gewone gebruikers'-post, aangezien ik ook geen mod ben :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Geweldig Dat Het Forum Er Nu Zo Mooi Uitziet.

Mijn felicitaties aan de technici voor dit mooie resultaat!
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 146

Re: Geweldig Dat Het Forum Er Nu Zo Mooi Uitziet.

Ziet er fantastisch uit dames en heren toppie!!!
Adde parvum parvo magnus acervus erit.

Berichten: 2.589

Re: Geweldig Dat Het Forum Er Nu Zo Mooi Uitziet.

Fantastisch knap werk :grin:

Berichten: 824

Re: Geweldig Dat Het Forum Er Nu Zo Mooi Uitziet.

dit ziet er zooooo strak uit!!! toppie jongens!!! Heb alleen wel het gevoel dat het geheel er niet sneller op geworden is, of mijn computer is er niet sneller opgeworden.... :S
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Geweldig Dat Het Forum Er Nu Zo Mooi Uitziet.

Heb alleen wel het gevoel dat het geheel er niet sneller op geworden is, of mijn computer is er niet sneller opgeworden.... :S
Komt omdat het nu wat druk is. Iedereen wil het zien. Vanmiddag was ie gewoon snel :smile:
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 647

Re: Geweldig Dat Het Forum Er Nu Zo Mooi Uitziet.

Leuke update, heel wat werk allicht, al vind ik het nieuwe forum "te vol" en onoverzichtelijker. (Ja, meer basic dan de vorige phpbb kon ook moeilijk)


Ik ben er nog altijd niet uit waarom ik rechtsboven een ... kalender moet hebben, of waarom ik dit forum moet gebruiken om vriendjes te vinden :?: :)
???

Gebruikersavatar
Berichten: 267

Re: Geweldig Dat Het Forum Er Nu Zo Mooi Uitziet.

Ziet er allemaal mooi uit, wel iets drukker dan voorheen.


Edit: Eens zien of ik nu wel nadat iemand anders gepost heeft kan editen.


Edit 2: Eindelijk, het kan :)
There we were, two men against an army. Boy, did we beat the hell out of those two guys.

Reageer