Gebruikerskwalifikaties

Gesloten
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Gebruikerskwalifikaties

Ik vind de gebruikerskwalifikaties bij de avatars niet echt passend. Om nou mensen als Clouded Heaven (willekeurig voorbeeld) die toch al bijna 2 jaar geregistreerd staan met bijna 250 berichten nog te kwalificeren als "Nieuwe Gebruiker".....


Kunnen we daar niet iets anders op verzinnen?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Gebruikerskwalifikaties

Volgens mij is dat een bekende bug met de migratie van phpBB naar Invision, dat zijn bepaalde counters die niet worden meegenomen...

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Gebruikerskwalifikaties

Inderdaad Jorim (leuk je weer te zien, alleen is reclame in je sig niet toegestaan :) ).


Dit verbetert vanzelf: door de migratie is iedereen een "Nieuwe gebruiker". Wanneer je inlogt (en een bericht plaatst) ziet hij dat je er al meer hebt, en wordt je alsnog in de goede groep gezet. Kwestie van geduld dus. Helaas is het niet mogelijk voor mij om dat in 1 actie te doen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Gebruikerskwalifikaties

Ik heb een aantal SQL-queries uitgevoerd waardoor alle gebruikers in de goede groep zijn gezet
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gesloten