Dringend Hulp Gezocht Over Autoaccu

Moderator: ArcherBarry

Gesloten
Berichten: 1

Dringend Hulp Gezocht Over Autoaccu

Heej,

zou er mij iem links wille geven over autoaccu's aub???

Heb niet veel tijd :)


Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Dringend Hulp Gezocht Over Autoaccu

...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Dringend Hulp Gezocht Over Autoaccu

Dit topic gaat op slot. Hiervoor heb ik een aantal redenen. Ten eerste je topic titel is verkeerd. Dat iemand ergens hulp nodig bij heeft is niet meer dan logisch. Dit hoef je dan ook niet in je topic titel te vermelden. En ten tweede vraag je om links over autoaccu's. Dit doe je zonder in het topic te vermelden wat je precies wilt weten. Dit zouden we dan uit de subtitel moeten halen 'werking en bouw van een autoaccu'. Vervolgens meld je dat je weinig tijd hebt. Losstaand van het feit dat dit op 2 manieren te interpreteren is (je moet snel een antwoord hebben, of je hebt gewoon niet zoveel tijd om je vraag duidelijk te stellen). Hoe dan ook is het irrelevant om dit te vermelden. Ook zorgt dit er echt niet voor dat mensen sneller op je topic reageren. Als er al iets gebeurt, dan gebeurt juist het omgekeerde. Als je niet zoveel tijd hebt om je vraag te stellen, dan heb je eigenlijk vette pech. Je had hier dan eerder mee moeten komen. Met een dergelijk onduidelijke vraag zal je niet snel een helder antwoord krijgen.

Verder wil ik je de tip geven om volledige zinnen te schrijven, welke ook goed leesbaar zijn. Zeg nou zelf, is 'zou er mij iem links wille geven over autoaccu's aub???' een nette zin? Ik loop lang genoeg mee om te zien dat dit topic naar alle waarschijnlijkheid in het verkeerde forum staat. Je had je vraag beter kunnen stellen in 'huiswerk en practica' aangezien het naar alle waarschijnlijkheid huiswerk is. Als je deze vraag in het huiswerk en practica forum had gesteld, dan was je vraag ook op slot gegaan. We waarderen het namelijk wanneer je verteld wat je al hebt geprobeerd, hoe ver je bent gekomen en waar je vastloopt. We zijn hier namelijk geen huiswerk machine.
"Meep meep meep." Beaker

Gesloten