Verslavend Spel

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Verslavend Spel

https://www.crazygames.fr/jeu/double-jeu

Ik haalde 31 seconden. Wie doet beter?

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: Verslavend Spel

Slechts 20.6 seconden. Oe, dat is moeilijk.
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Verslavend Spel

Kan iemand een vertaling van het al Franse gebrabbel van voor het spel zelf hier wegzetten? Ik kom momenteel niet verder dan 3,... maar misschien dat het met een vertaling van die tekst beter wordt :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: Verslavend Spel

Kan iemand een vertaling van het al Franse gebrabbel van voor het spel zelf hier wegzetten? Ik kom momenteel niet verder dan 3,... maar misschien dat het met een vertaling van die tekst beter wordt :)
Het komt er op neer dat je het grote balletje met de grote balk moet tegenhouden, en het kleine balletje met de kleine balk. En dat vergt veel coördinatievermorgen. :cool:
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Verslavend Spel

Inderdaad, er zitten geen hints of eender wat in de tekst. Na afloop van het spel komt er wel altijd een kleinerend tekstje, waar ze je vergelijken met Paris Hilton of ze je verwijten dat je je niet kan concentreren :) .

Gebruikersavatar
Berichten: 193

Re: Verslavend Spel

27.83
Weet wat je zegt... Maar zeg niet alles wat je weet

Re: Verslavend Spel

23,8 s.

Gebruikersavatar
Berichten: 193

Re: Verslavend Spel

33.6!
Weet wat je zegt... Maar zeg niet alles wat je weet

Berichten: 255

Re: Verslavend Spel

30.043

Gebruikersavatar
Berichten: 2.003

Re: Verslavend Spel

laatste 4 (ik ben al langer dan half uur bezig)

32.

33

31

28

ik stop nu maar beter
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.

Gebruikersavatar
Berichten: 193

Re: Verslavend Spel

voor mij ook laatste voor vandaag 34.33

idd heel erg verslavend.
Weet wat je zegt... Maar zeg niet alles wat je weet

Berichten: 3.165

Re: Verslavend Spel

Leuk spelletje, erg verslavend. Ik heb het nu maar 3 minuutjes geprobeerd en nog maar 10,9 seconden maar die tijd gaat nog verbeterd gaan worden, op naar de 30! :)

Ik heb de truucjes al ontdekt maar het toepassen lukt nog niet helemaal.

- je moet ruim van te voren zien waar de bal terecht gaat komen, er voor zorgen dat de bal op de grote balk aan de tegengestelde kant ligt zodat je speling hebt om rustig met de kleine balk de bal op te vangen.

- je moet snel genoeg veranderen om de bal op tijd op te vangen

- maar ook weer niet sneller dan nodig omdat de bal op de grote balk dan te veel snelheid krijgt en er dan onherroepelijk afrolt.

Slim ontworpen spelletje.
Kan iemand een vertaling van het al Franse gebrabbel van voor het spel zelf hier wegzetten? Ik kom momenteel niet verder dan 3,... maar misschien dat het met een vertaling van die tekst beter wordt :?:
:) Eh

Je zou ook gewoon op het Engelse vlagje kunnen klikken, het staat er niet voor niets :)
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Berichten: 49

Re: Verslavend Spel

33.338

wel grappig spel :)

wat beschouwen hun als goed?
"So others may live"

The Guardian

Berichten: 49

Re: Verslavend Spel

albert davinci

je moet niet al te veel denken speel meer op gevoel doe ik ook gaat me niet al te slecht af :?: na 5 keer proberen kwam ik al bij de 30 :)
"So others may live"

The Guardian

Berichten: 3.165

Re: Verslavend Spel

nicolai schreef:albert davinci

je moet niet al te veel denken speel meer op gevoel doe ik ook gaat me niet al te slecht af :) na 5 keer proberen kwam ik al bij de 30 :?:
Snel hoor :)
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Reageer