Verslavend Spel

Moderator: Rhiannon

Berichten: 49

Re: Verslavend Spel

ik ben ook een gamer misschien helpt dat wel :)
"So others may live"

The Guardian

Berichten: 49

Re: Verslavend Spel

lol diesel power had je bijna verslagen :)

34.268

beetje jammer dat de wijzig knop er neit is voel me beetje spammer om 2 post achter elkaar te hebben
"So others may live"

The Guardian

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Verslavend Spel

Kan iemand een vertaling van het al Franse gebrabbel van voor het spel zelf hier wegzetten?
Voordat je op "JOUER" drukt kun je hem links onderin op Engels zetten, helpt dat? :)
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 193

Re: Verslavend Spel

Heb het op computer gespeeld die wat trager is dus dat maakt het wat makkelijker dus eigenlijk is deze score nii geheel eerlijk:

61.954
Weet wat je zegt... Maar zeg niet alles wat je weet

Berichten: 824

Re: Verslavend Spel

24.134 bij de 3e poging :?:

lol 28.281 bij de 5e poging, jullie horen nog van me :)
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Berichten: 203

Re: Verslavend Spel

28,46

Ik ben het zat. :)
dus.

Gebruikersavatar
Berichten: 310

Re: Verslavend Spel

ik heb nog maar 20 min gespeeld en al 41.2 seconden behaald :smile:

(ik speel vrij veel van die spellen waar je heel accuraat met de muis moet zijn en snel moet zijn, dat helpt :?: )

EDIT: Mooie score, diesel :)
Niet weten is geen schande, niet willen weten wél, en persé beter willen weten ook!

(quotatie van Jan van de Velde)

Berichten: 3.165

Re: Verslavend Spel

Nog 5 minuutjes gespeeld, 32,1 sec.

Ik heb de indruk dat je vanaf zo'n 25 seconden geluk moet hebben omdat die bovenste bal dan veel sneller gaat en het daardoor soms onmogelijk is om de bal niet van de onderste balk te laten rollen.

Ik zou het interessanter vinden als ze de snelheid de eerste minuten constant houden en dan pas geleidelijk opvoeren.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Berichten: 824

Re: Verslavend Spel

Op mijn pc is jullie score echt slecht. Ik haal hier makkelijk 60, record 70.33. Maja mijn pc is dan ook abnormaal sloom. :)
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Berichten: 193

Re: Verslavend Spel

Weer terug op de snelle computer: 36.427

Zit toch soort van magische grens rond de 32 seconden :)
Weet wat je zegt... Maar zeg niet alles wat je weet

Berichten: 3.165

Re: Verslavend Spel

Diesel Power schreef:Weer terug op de snelle computer: 36.427

Zit toch soort van magische grens rond de 32 seconden :)
Logisch.

Je moet dan zo snel die bovenste bal opvangen dat je geen controle meer hebt over de beweging van de onderste 'balk' en dan is het snel afgelopen. Dat is dus wat ik bedoelde met dat ik dat minder plezant vind. Jammer want het is wel leuk bedacht.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Berichten: 2.746

Re: Verslavend Spel

ik ben even goed als mevrouw Hilton :cool:

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: Verslavend Spel

Ik had 33.4. Het gaat dan echt al super snel :)
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Verslavend Spel

24,8 eerste keer.

Grappig spelletje, maar heb niet echt zin om het lang te spelen. Als je het een dag probeert, zul je vast een keer 80 seconden halen :-D
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Re: Verslavend Spel

Op mijn pc is jullie score echt slecht. Ik haal hier makkelijk 60, record 70.33. Maja mijn pc is dan ook abnormaal sloom. :)
Kortom, jullie zijn computersnelheden aan het vergelijken. :eek:

Reageer