Onbekend/bekend? Witte Vage Stipjes

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Berichten: 2

Onbekend/bekend? Witte Vage Stipjes

Beste mensen,

Dit is iets waar ik me een tijd mee bezig houd, het gaat om kleine witte vage stipjes die ik heel snel zie bewegen, het gaat echt alle kanten op, ik kan het alleen zien als ik naar de blauwe buitenlucht kijk, wat is dit?

Is dit het begin van paranoide worden of is er een zeer zekere verklaring voor?

Dus zoals ik al zei het zijn echt kleine witte stipjes die heel snel bewegen zo snel dat ik ze niet kan volgen, en je moet er even geconcentreerd naar kijken voordat je wat ziet!

Ik hoop dat iemand een verklaring ervoor heeft!!

Groetjes BBarzane

Berichten: 33

Re: Onbekend/bekend? Witte Vage Stipjes

toevallig te veel naar de zon gekeken?

Indien je naar de lucht kijkt en een beetje zonlicht in je ogen valt, dan kan je ook witte stippen gaan zien , of meestal zwarte vlekken. Dit is natuurlijk niet goed.

Ook kan het gewoon voorkomen als je lang staart, focust op een geven iets, dat je witte vlekjes gaat zien.

Deze hoeven niet echt schadelijk te zijn en komen bij iedereen voor als je te lang staart, focust.

Ben je toch ongerust ga naar een oogarts.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: Onbekend/bekend? Witte Vage Stipjes

Misschien heb je last van een lage bloeddruk.

Maar ik heb ook last van 'bewegend beeld' als ik soms naar egale vlakken kijk.

Misschien dat je toch het best van al eens naar je huisarts gaat, die zal beter weten dan ieder van ons wat er met je scheelt.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Re: Onbekend/bekend? Witte Vage Stipjes

Het kunnen ook vuiltjes op je ogen zijn

Berichten: 2

Re: Onbekend/bekend? Witte Vage Stipjes

Ik denk dat ortega iets meer in de buurt zit, wat je trouwens zegt flanders zei men pa ook al, maar mijn bloeddruk is ik zou bijna zeggen perfect, en @ nessa vuiltjes op men ogen? ik wist niet dat je dat zo duidelijk kon zien dan hoor?

maar erg bedankt voor de reacties!!!

Berichten: 4.502

Re: Onbekend/bekend? Witte Vage Stipjes

Mogelijk zie je die stippen in de vorm van een spinneweb met verdikte knooppunten,die je heen en weer ziet bewegen als je naar een helder vlak kijkt met je hoofd in de nek!

Kan vervuiling in je lens zijn,afvaleiwitten of direct in de buitenste laag van het hoornvlies (weet niet of deze terminologie wel klopt in de ogen van deskundologen!)

Treedt wel op in de vorm van hooikoorts,allergie voor stoffen,geurtjes,ed.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Onbekend/bekend? Witte Vage Stipjes

Zullen we hier ook maar geen persoonlijke medische vragen gaan behandelen?

-slotje-
"Meep meep meep." Beaker

Gesloten