Springen naar inhoud

Dringende vraag aan Moderator Bart

• Log in om te kunnen reageren

• Gast

Geplaatst op 27 januari 2005 - 22:46

Bart,
ik lees net dat je mijn topic hebt weggehaald omdat ik MIJN(?) website zou promoten? Hoe kom je hierbij? De link onderaan mijn post was de bron (das toch niet zo heel gek toch? een bron posten :?: )
Verder is het dus niet mijn site ik ken die hele kerel niet. Maar ik postte dit omdat hierin natuurkundige stellingen stonden zoals: ruimtevaart kan helemaal niet , met natuurkundige argumenten.
dus.... :shock: beetje jammer.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

DePurpereWolf

DePurpereWolf

• >5k berichten
  • 9240 berichten
  • VIP

Geplaatst op 27 januari 2005 - 23:02

Alle berichten die weg worden gehaalt gaan eerst naar de prullenbak, die kan ik als moderator ook bekijken.

Ik begrijp de actie van Bart best, het bericht dat je postte was gewoon reclame voor de site. Het roepte niet op tot discussie. En het was erg lang.

De titel van je bericht was: "De Waarheid" in een forum proberen we echter te discusieren over een bepaald onderwerp. Je zult je bedoeling beter moeten overbrengen als je een punt wil maken, en niet zomaar een verhaal plakken dat naar een website leidt.

• Gast

Geplaatst op 28 januari 2005 - 12:47

Ok, kijk da's nou een antwoord.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures