Springen naar inhoud

Ethisch Dilemma (prive Surfen)

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

Marianne3

Marianne3

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 15 maart 2007 - 09:28

Hallo,

Ik moet voor school een opdracht doen, ik moet een ethisch dilemma verzinnen en uitwerken. Ik heb het onderwerp:“privé surfen op het werk: okee?”
Ik wilde nu graag weten wat jullie daar van vinden.
Ik had zelf al wat bedacht, maar het probleem was, het is nogal tegenstellend. Zo vind ik het niet okee dat je op het werk zit te internetten voor jezelf. Maar aan de andere kant, niemand kan zich de gehele dag achter zijn computer concentreren op zijn taken. Dus wat vinden jullie ervan?
Ik ben geďnteresseerd in jullie mening. :) :)

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

jebevers

jebevers

• >100 berichten
  • 169 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 15 maart 2007 - 14:21

start deze discussie opnieuw met een Poll, kun je gelijk zien wat er gestemd wordt of men het wel of niet ermee eens is. En ik denk dat een Nieuwe Poll eerder mensen aanzet tot reageren op deze discussie dan een Nieuw onderwerp die een beetje minder opvalt tussen de andere onderwerpen.
Succes
(ikzelf ben overigens meningloos in dit opzicht, helaas voor je)
een echte gnoe die zegt geen boe zoals een koe maar gnoe

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 19 maart 2007 - 10:41

Marianne, het is niet toegestaan om een bericht op 2 verschillende plaatsen te posten (cross-posting). Deze gaat dus op slot, je kan hier verder gaan: http://www.wetenscha...showtopic=59091

@jebevers: nieuwe gebruikers kunnen nog geen polls aanmaken, om een wildgroei hiervan te voorkomen. Wat ze wel kunnen doen is een enquete maken en op WSF een link plaatsen.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures