Onthouden Login

Berichten: 7.068

Onthouden Login

Is het mogelijk om de keus 'login onthouden' standaard uit te hebben. Dit is handig omdat ik dan niet per ongeluk mijn 'login aan kan laten' op een pc die niet de mijne is...

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Onthouden Login

Die standaard uit lijkt me inderdaad wel zo verantwoord...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Onthouden Login

Je gebruikt denk ik Firefox, want die gebruik ik ook en onthoud mijn wachtwoorden ook (zo handig... :) ). Je kunt dit ongedaan maken, door hier uit te loggen. Dan log je in, en zeg je dat ie niet je wachtwoord moet onthouden. Zo log je niet automatisch in...
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Onthouden Login

EvilBro doelt volgens mij op de mogelijkheid die dit forum biedt om je standaard in te loggen. Dat werkt met cookies. IE en FF kunnen het ook voor je onthouden zonder cookies, maar da's weer een ander verhaal. Ik neem aan dat als je op iemand anders' computer zit je niet standaard je wachtwoorden laat onthouden.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 7.068

Re: Onthouden Login

Ik neem aan dat als je op iemand anders' computer zit je niet standaard je wachtwoorden laat onthouden.
Ik doe dat in ieder geval niet (en dat wil ik ook niet gaan doen in de toekomst :) ).

Berichten: 824

Re: Onthouden Login

Ik heb exact het tegengestelde probleem met inloggen. Firefox onthoud mijn gebruikersnaam + wachtwoord wel, maar ik moet zelf eerst op 'inloggen' drukken. Bij de oude layout werd ik automatisch ingelogd. Heb ik iets verkeerd gedaan of bestaat deze optie gewoon niet?
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Onthouden Login

Klik eens een keer op de link Inloggen, in plaats van op go (als je dat niet al deed). Daar kan je het onthouden aanvinken...


Bij mij gaat 't trouwens prime met FF
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 824

Re: Onthouden Login

Nope, hij wil me maar niet automatisch inloggen. Ik heb nog even tussen de instellingen van FF gekeken en daar staat ook gewoon dat ie het wachtwoord van het forum onthoud. Ik zal alle cookies e.d. nog eens opruimen...


Ik heb ALLE prive gegevens gewist, maar het haalt niks uit. Hij onthoud wel maar logt niet zelf in bij elk bezoek.
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Onthouden Login

Worden op de een of andere manier cookies bij jou automatisch gewist door Firefox als deze afsluit?
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Onthouden Login

Het probleem ligt bij de nieuwe firefox update. Er is geen enkele mogelijkheid om ingelogd te blijven met de laatste update. En dit staat ook op het invision forum.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Onthouden Login

Mijn firefox heb ik ongeveer 2 weken geleden gedownload (compleet verse download) en ik heb nergens problemen mee...
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 824

Re: Onthouden Login

Ik heb de allerlaatste versie van FF en het kan dus zijn dat ik die 'foute' versie heb, zoals volgens het invision forum. Ik hoop maar dat het verholpen is bij de volgende update...
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Onthouden Login

Mijn firefox heb ik ongeveer 2 weken geleden gedownload (compleet verse download) en ik heb nergens problemen mee...

Welja dat is het rare! Ik speel ook nog hattrick, en daar kan ik met firefox zelf geen username en password laten onthouden, terwijl dit vroeger wel ging. Er zijn nog anderen met die probleem, maar er zijn er ook waar het wel nog lukt.


Ik kijk alleszins met argusogen uit naar de nieuwe firefox update omdat ik vernomen heb dat dit vanuit veiligheidsoverwegen zou zijn en dus niet 'gefixt' zal worden omdat het eigenlijk geen bug is en bedoeld is zo te werken. Ik vermoed dus dat invision z'n software zal moeten bijwerken.

Berichten: 824

Re: Onthouden Login

Ik vermoed dus dat invision z'n software zal moeten bijwerken.

Dat denk ik persoonlijk ook, want ik heb alleen hier last met wachtwoorden e.d. Maar het enige dat er bij mij niet ingaat, is dat hij de wachtwoorden en gebruikersnaam wel onthoud, maar niet meteen inlogd. Op he oude forum, was er gewoon een optie "log mij standaard bij ieder bezoek in"...
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Berichten: 7.068

Re: Onthouden Login

"Onthouden" is nog steeds standaard aangevinkt. Moet ik dit ergens anders dan 'hier' melden?

Reageer