Msn Doet Vaag Met Inloggen

Moderator: Rhiannon

Berichten: 824

Msn Doet Vaag Met Inloggen

Als ik me probeer aan te melden met mijn gmail account, wat normaal geen probleem is, geeft hij de volgende foutmelding:

Het aanmelden bij MSN is mislukt, mogelijk vanwege een probleem met de service of met je internetverbinding. Controleer of je verbinding hebt met het internet. 81000306

En dat is vreemd want met andere email-adressen logt ie wel gewoon in en ik heb dus ook gewoon toegang tot het internet. De hulp van MSN zelf heeft ook weinig zin, aangezien daar de oplossing is om de netwerkstekker in je pc te douwen, maar daar was ik zelf ook wel opgekomen... Heeft iemand ervaring met dit soort fouten, want ik zit al anderhalf uur zonder. En voor een scholier is dat echt niet normaal lang. :-o Alvast bedankt!

Groeten Ruben
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Berichten: 824

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

Jongens, laat maar. Het is al opgelost, het was slechts een kwestie van tijd.
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

... ik zit al anderhalf uur zonder. En voor een scholier is dat echt niet normaal lang. :-o
Gosh. Is de verslaving al zó erg? :) MSN gebruikte is op de HTS inderdaad ook omdat het handig was om dingen door te sturen, maar op de momenten dat het uitviel redden we ons ook gewoon met ouderwetsche elektronische post :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.003

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

ik zou het zelfde doen als ik met mijn gebruiksnaam op wetenschapsforum niets kon posten. Dan kom ik maar verslaafd over :-P
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.

Berichten: 4.546

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

... ik zit al anderhalf uur zonder. En voor een scholier is dat echt niet normaal lang.
Ik ben scholier en heb geen MSN en ook geen mobiele telefoon :)
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

Ik ben scholier en heb geen MSN en ook geen mobiele telefoon :)
Dat heb jij dan als een van de weiningen denk ik... Ik heb beiden en zou zonder toch wel even moeten wennen...
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

Ik ben student en heb geen MSN (uiteraard wel GSM). Ben daar zo'n 3 jaar geleden mee gestopt.
ik zou het zelfde doen als ik met mijn gebruiksnaam op wetenschapsforum niets kon posten. Dan kom ik maar verslaafd over
Ik dacht, nu ga ik een slimme opmerking maken. Maar je schreef expliciet "met mijn gebruikersnaam" omdat tegenwoordig ook gasten kunnen posten :)
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

Ik ben student en heb geen MSN (uiteraard wel GSM). Ben daar zo'n 3 jaar geleden mee gestopt.
Respect, echt waar, respect, ik zou het niet kunnen! :)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

Respect, echt waar, respect, ik zou het niet kunnen! :)
Me2. MSN is altijd de gezellige plek waar ik gezellig kan praten met mensen. Mensen die ik normaal niet zie, of mensen die ik gewoon nog iets wil vertellen. Zo hoef je niet naar die persoon toe, wat soms toch wel makkelijk is.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 49

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

toch vind ik het wel knap msn vreet gewoon tijd en meeste wat gebeurd is ey hoe gaat het en je hoor misschien wat hij/zij van het weekend heeft gedaan
"So others may live"

The Guardian

Berichten: 824

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

MSN en internet zijn de enige twee dingen die mijn pc nog kan. Daarbij komt dat ik toetsweek heb en vandaag al om 10 uur thuis was, dan moet je toch wat te doen hebben :eek:
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

MSN en internet zijn de enige twee dingen die mijn pc nog kan. Daarbij komt dat ik toetsweek heb en vandaag al om 10 uur thuis was, dan moet je toch wat te doen hebben :eek:
Leren? :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 824

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

Leren? :)


Dat kan, maar niet 8 uur lang... :)
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

Dat kan, maar niet 8 uur lang... :)
Dan ken je de stof wel goed :) Maar je bent wat dat betreft niet de enige. Ik houd het evenmin zolang vol. Dan bied wat afwisseling dmv WSF of gewoon een goed MSN gesprek toch uitkomst
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

dan moet je toch wat te doen hebben :eek:
Da's vragen om reacties hè :)

Wat dacht je van een mini- of microcursus schrijven over iets waar je goed in bent? Onkruid wieden in de tuin zodat je ouders dat niet hoeven te doen? Op bezoek bij je grootouders? Er is altijd genoeg te doen. De mensch heeft 4 miljoen jaar overleeft voordat MSN om de hoe kwam kijken, en jij kan ineens niet meer zonder? :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer