Winter Wereldwijd Warmste Ooit

Moderator: Astro

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Winter Wereldwijd Warmste Ooit

WASHINGTON - De afgelopen winter was niet alleen in Nederland de warmste ooit. Wereldwijd zijn gemiddeld nooit hogere temperaturen gemeten dan in de afgelopen wintermaanden. Dat heeft het Amerikaanse klimaatinstituut NOAA bekendgemaakt.


Lees meer... Nu.nl
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Winter Wereldwijd Warmste Ooit

Dit betekend dat het de warmste zomer was in het zuidelijk halfrond, juist?

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Winter Wereldwijd Warmste Ooit

Dit betekend dat het de warmste zomer was in het zuidelijk halfrond, juist?
Jep. Daar was het immers zomer. Het idee is gewoon de afgelopen paar maanden, wat hier wordt aangeduid als winter zoals het bij ons was. Maar daar was het dus een nogal warme zomer
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Winter Wereldwijd Warmste Ooit

Achja, op naar de koudste zomer zeker? :)


Maar ik heb alsmaar vaker het gevoel dat de seizoenen gewoon aan het verschuiven zijn. Het was vroeger kouder dan normaal, en sneller warmer dan normaal de laatste jaren. Ik vraag me af ergens de inclinatiehoek van de aarde wordt bijgehouden.

Berichten: 49

Re: Winter Wereldwijd Warmste Ooit

Jep. Daar was het immers zomer. Het idee is gewoon de afgelopen paar maanden, wat hier wordt aangeduid als winter zoals het bij ons was. Maar daar was het dus een nogal warme zomer

ik moet effe zeggen dat jullie ongelijk hebbben


Op de zuiden waren meerdere plekken waar het kouder was dan normaal ook was het de warmste winter ooit gemeten door de moderate El nino.
"So others may live"

The Guardian

Reageer