[Folding] We raken stoom kwijt!

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

[Folding] We raken stoom kwijt!

556 THG Italia Folding@Home Team

557 Folding to Defeat ALS

558 Wetenschapsforum
die verdr. Italianen zijn ons dan toch weer voorbijgeschoven... [rr]
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: [Folding] We raken stoom kwijt!

Dan zal ik mijn 2.53 Ghz 512 MB DDR ook maar mee laten draaien.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: [Folding] We raken stoom kwijt!

Ik had graag een WU'tje willen inleveren. Het enige probleem is dat ik er nu eentje van 50.000 frames heb, die pas net over de helft is... Ik heb veel liever WU'tjes van 5.000, alleen helaas heb ik die keuze niet. Is er niet toevallig een optie voor het kiezen van je max. WU grootte? [rr]
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: [Folding] We raken stoom kwijt!

Nope. :?: Je hebt alleen de optie om extra grote toe te laten, maar that's it. Die leveren ook wel verdraaid veel punten op trouwens, mits je ze op tijd inlevert.

@Jan: sorry voor mijn tijdelijke "detachering" naar Computer!Totaal. Maar voor het grote goed lijkt het me beter om een nieuwe bron van vouwers aan te boren... We zitten daar trouwens al op 7 CPU's, en ik heb beloofd bij 10 terug te keren. Nog even geduld dus. [rr]
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: [Folding] We raken stoom kwijt!

Nope. [rr] Je hebt alleen de optie om extra grote toe te laten, maar that's it. Die leveren ook wel verdraaid veel punten op trouwens, mits je ze op tijd inlevert.
Dat is rot... Dat van die extra grote WU's wist ik, maar die lever ik zeker niet op tijd in. Dan moet ie waarschijnlijk veel meer uurtjes draaien dan dat ie doet. Aangezien ik ook nog geeneen WU van 50.000 frames op tijd heb ingeleverd... Daarom wilde ik WU's van 5.000 frames. Die lever ik wel op tijd in. (Wat zou daar de verklaring van zijn? :?: )
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: [Folding] We raken stoom kwijt!

Dat is rot... Dat van die extra grote WU's wist ik, maar die lever ik zeker niet op tijd in. Dan moet ie waarschijnlijk veel meer uurtjes draaien dan dat ie doet. Aangezien ik ook nog geeneen WU van 50.000 frames op tijd heb ingeleverd... Daarom wilde ik WU's van 5.000 frames. Die lever ik wel op tijd in. (Wat zou daar de verklaring van zijn? :) )
Dit klopt niet, tenzij je je bonus-wu's met extrem korte deadlines krijgt toegeschoven. Dat aantal frames zegt ook weinig. In principe moet je computer ongeacht het soort eiwit (afgezien van met bonussen besmeerde eiwitten) bij min of meer gelijkmatig gebruik (elke dag ongeveer evenveel uren ongeveer even zwaar belast) ook ongeveer evenveel punten per dag bij elkaar kunnen vouwen. Heb je al eens een heftige WU dan krijg je daarvoor navenant meer punten en een navenant ruimere deadline. Er staat hier bij mij thuis een 1,2 MHz een uur of 4-6 per dag te draaien en die heeft nog geen deadline gemist.

Reken eens uit hoeveel seconden je computer rekent voor een FAH-punt. En kijk eens in je logs bij een vorig eiwit hoeveel dat toen was. Grotere verschillen dan ca 30 % krijg je bij:

-bijzondere bonussen,

-een WU dat niet lekker loopt (1 x meegemaakt op de ruim 100 die ik al ingeleverd heb)

-een minder stabiele computer waardoor regelmatig procedureversnellende maatregelen niet worden ingezet. (zie: http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=52481 )
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: [Folding] We raken stoom kwijt!

Er staat hier bij mij thuis een 1,2 MHz een uur of 4-6 per dag te draaien en die heeft nog geen deadline gemist.
Heeft die pc wel genoeg capaciteit om een WU te downloaden? :)

PS: ik hoop vandaag nog een eiwitje in te leveren.

Reageer