Springen naar inhoud

Waarom topics niet verwijderen?

• Log in om te kunnen reageren

aaargh

aaargh

• >1k berichten
  • 1279 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 maart 2007 - 21:00

Op het WSF worden dagelijks redelijk veel draadjes gesloten. Ik wil over welke draadjes niet of wel mogen gesloten zouden moeten worden geen discussie beginnen, maar ik zou willen vragen waarom ze quasi allemaal gesloten worden en niet verwijderd. Dit topic geeft toch geen extra waarde meer aan het forum?
Natuurlijk kan het ook zijn dat topics wel verwijderd worden, maar dat ik enkel de geblokkeerde zie [rr]

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 23 maart 2007 - 22:19

We hopen, hoe naief het ook mag zijn, dat anderen een dergelijk slotje opmerken en zelf concluderen dat een dergelijk topic dus niet gewenst is. Als je ze al gelijk weggooit heb je een grote kans dat de topicstarter nog een keer z'n post plaatst, of anderen denken "he, over onderwerp .... bestaat nog geen draadje, laat ik er eens 1 openen".

Als iemand een betere manier weet om de wildgroei aan te sluiten draadjes te beperken houden we ons aanbevolen!

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

TD

TD

• >5k berichten
  • 24049 berichten
  • VIP

Geplaatst op 24 maart 2007 - 12:07

Enerzijds heb je topics die zeer snel gesloten worden omdat ze niet voldoen aan de regels of iets dergelijks. Zoals Miels al zegt zou de topic starter bij het niet vinden van z'n topic (door verwijdering), het gewoon weer opnieuw kunnen plaatsen. In principe zouden dit soort gesloten topics na verloop van tijd verwijderd kunnen worden.
Anderzijds heb je ook topics die gesloten worden omdat de discussie is ontspoord. Dit kunnen vrij grote topics zijn, die we wel willen bewaren. Dit maakt het al onmogelijk om gewoon "gesloten topics" in het algemeen, te laten verwijderen na x dagen, dan zouden deze topics ook verdwijnen.
Dat betekent dat de topics van het eerste type na een tijdje achteraf manueel gezocht en verwijderd moeten worden, dat is niet echt een nuttige bezigheid. Een (gesloten) topic neemt niet echt plaats of andere recourses in, dus laten staan kan niet echt "kwaad".
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures