Hoe snel typ jij het alfabet?

Moderator: Rhiannon

Berichten: 3.165

Re: Hoe snel typ jij het alfabet?

Ik geloof er toch echt niet in dat je het in een seconde kan doen (dat is wel 1500 :) aanslagen per minuut). twee seconden vind ik al belachelijk snel, als ik naar mijn 3,187 seconden kijk, maar 1 seconden, dat is volgens mij met zo'n programmaatje gedaan
Ik zou het erg zielig vinden als iemand dat op die manier doet.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.274

Re: Hoe snel typ jij het alfabet?

11 seconden, maar dat is geen wereldtijd zeker??? :grin:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Hoe snel typ jij het alfabet?

Ik lig ook op de 6.5 seconden, ik heb echter nooit fatsoenlijk typles gehad, dus kan het zeker niet blind

Re: Hoe snel typ jij het alfabet?

Ik had 3,9 :( Best trots o =D>p mezelf

ik speel geen instrument....

Gebruikersavatar
Berichten: 175

Re: Hoe snel typ jij het alfabet?

Ik zit momenteel met kramp in mijn vingers op 2.635 seconden. Best aardig voor nog geen uurtje speeltijd :(

Berichten: 1

Re: Hoe snel typ jij het alfabet?

Heej ik had het alfabet de goede kant op 2,85 en achteruit had ik 3,5. Ik heb een printscreen genomen dus als jullie het graag willen zien kan ik het misschien wel hierop zetten

groetjes Tessa

Gebruikersavatar
Berichten: 689

Re: Hoe snel typ jij het alfabet?

3,622.

Ik ging het hier posten maar zag dat ik geen bewijs had, dus probeerde opnieuw voor een printscreen, maar het beste dat ik dan haalde was 3,656.

Denis
"Her face shown like the sun that I strived to reach."

Berichten: 39

Re: Hoe snel typ jij het alfabet?

Kan er mijn iemand het nut uitleggen van snel het alfabet te kunnen tikken? (zodat ik mijzelf kan motiveren om het ook eens te proberen)

--- bericht getikt in 15.6 sec ---

(zonder de laatste twee regels)

Berichten: 300

Re: Hoe snel typ jij het alfabet?

DrBob schreef:Kan er mijn iemand het nut uitleggen van snel het alfabet te kunnen tikken? (zodat ik mijzelf kan motiveren om het ook eens te proberen)

--- bericht getikt in 15.6 sec ---

(zonder de laatste twee regels)
tja het alfabet zelf typen is niet zo nutig maar als je je vordering bv bijhoud zouw je wel kunnen zien hoe snel je een proces zoals het alfabet type automatiseerd en dan zeker boeiend om het eens achterwaars te proberen is namelijk nog heelmaal geen automatisme en kun je zien hoe snel het een word, verder goei reflecten treinig lijkt mij

ik ben er zeer slecht in na 7 poging pas onder de 10sec

Berichten: 17

Re: Hoe snel typ jij het alfabet?

ben aan 5 en een beetje geraakt na een drietal pogingen, is wel stressen...

wrs denk ik te veel
Wat wil bijna iedereen worden, maar niemand zijn?

Berichten: 1

Re: Hoe snel typ jij het alfabet?

heuj ik kan alfabet in 2 sec typen ! 3 dagen geleden mijn binnen 2 sec gehaald

nu is mijn record 1.62 sec! door een pas 14 jarige;) who can beat that?

(ben niet verslaaft hoor ) ik kan het gewoon

Reageer