Springen naar inhoud

- - - - -

Jeugd drinkt meer door prijsacties horeca


  • Log in om te kunnen reageren

#1

Wien Ee

    Wien Ee


  • >1k berichten
  • 3133 berichten
  • VIP

Geplaatst op 24 maart 2007 - 13:16

Jongeren in de leeftijd van 14-15 jaar bepalen hun cafékeuze bij het uitgaan regelmatig op grond van prijsacties in de horeca, zoals het ‘happy hour’. Ze drinken tijdens een prijsactie ook vaak meer dan ze anders zouden doen.

Lees meer ... Universiteit Twente
Heb je interesse in journalistiek? Wij zoeken versterking! Speurwerk, deel van het team, meer weten: klik.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

#2

Assassinator

    Assassinator


  • >1k berichten
  • 4546 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 24 maart 2007 - 17:12

[rr] Nee echt joh! Ze wisten dat toch wel langer dan vandaag? Dat ze dat moeten onderzoeken...
'The universe has a way of not caring about what you believe.'

- Robert Heinlein -

#3

Martinow

    Martinow


  • >25 berichten
  • 37 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 25 maart 2007 - 11:53

@ assassinator

Onderzoek lijkt soms zinloos, maar vaak wordt er meer onderzocht dan ze laten horen. Dus onderzoeken ze ook hoe ze dit kunnen voorkomen, hoeveel alcohol zo'n jongere aankan etc etc





0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures