[Folding] Vrijwilliger gevraagd

Moderator: Jan van de Velde

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

[Folding] Vrijwilliger gevraagd

In het najaar heb ik, toen ons tempo daalde, eens een grote actie gehouden waarbij ik iedereen die al een tijdje geen WU-s meer had ingeleverd en bij wie er dus duidelijk iets mis was met Folding een PB-tje gestuurd met de vraag hoe het kwam dat ze kennelijk stilstonden. Een redelijk aantal mensen bleek niet eens in de gaten te hebben dat hun programma stilstond en zijn daarna weer terug aan de gang gegaan.

We hollen nu duidelijk weer achteruit. Na een tijdje gemiddeld 3000 punten per dag in te leveren is dat gedaald naar beneden de 2000, (minder dan dit najaar) ondanks dat we nu ruim anderhalf keer zoveel namen op de lijst hebben staan als toen. Deze week zelfs een dag gehad met een dieptepunt van maar 750 punten. :-(

Er ligt een schone taak voor een vrijwilliger. De hele teamlijst nalopen en uit de persoonlijke statistieken diegenen noteren die al langere tijd niets meer ingeleverd hebben. Als die mensen onder dezelfde als hun gebruikersnaam vouwen, eens een PB-tje sturen met de vriendelijke vraag of er wat mis is en zo ja wat dan.

Ik heb daar nu helaas echt even geen tijd voor.

vrijwilliger??? [rr]
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: [Folding] Vrijwilliger gevraagd

Ik zou dat wel kunnen doen.

Ik kan morgen en de komende dagen wel enkele uren vrij maken voor dit vrijwilligers werk.

ALs het voor het goede doel is ben ik er bij.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: [Folding] Vrijwilliger gevraagd

Jippie :)

deze stats lijken me het handigst om een lijst af te lopen

http://folding.extremeoverclocking.com/use...t=48658&p=2

geven de produktie van de laatste maand. Als daar geen piekje in is te zien is er iets mis.

en bij voorbaat dank. :-D
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 203

Re: [Folding] Vrijwilliger gevraagd

Jeuj... ik heb ook een groen pijltje! :) :) :)
dus.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: [Folding] Vrijwilliger gevraagd

Deze jongen hoef je niet te PB'en in elk geval. Computer!Totaal heeft inmiddels 20 WU's ingeleverd van 12 actieve processors. Zoals beloofd keer ik dus terug naar het oude WSF nest.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: [Folding] Vrijwilliger gevraagd

Ok, ik ben net terug van de bib en heb deze voormiddag niets te doen, dus ik ga er nu aan beginnen en hopelijk ben ik tegen deze middag al klaar.

Ik ben wel een beetje moe van de uurwisseling, maar ik zal toch hard werken.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: [Folding] Vrijwilliger gevraagd

Na een uur hard werk heb ik de eerste 100 mensen gecontroleerd en opgeschreven indien ze zijn gestopt.

Maar ik heb enkele vragen:

-waar moet ik vragen dat ze hun antwoorden naar toe sturen? naar mij? of naar dit topic?

-Jan, je zegt dat je dit in het najaar al eens hebt gedaan, is het dan de moeite dat ik mensen contacteer die rond oktober afhaakten? (want zo zijn er heel veel)
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: [Folding] Vrijwilliger gevraagd

made in flanders schreef:Na een uur hard werk heb ik de eerste 100 mensen gecontroleerd en opgeschreven indien ze zijn gestopt.

Maar ik heb enkele vragen:

-waar moet ik vragen dat ze hun antwoorden naar toe sturen? naar mij? of naar dit topic?

-Jan, je zegt dat je dit in het najaar al eens hebt gedaan, is het dan de moeite dat ik mensen contacteer die rond oktober afhaakten? (want zo zijn er heel veel)
goeie vragen. Ik zou zeggen, laat de keus vrij. Geef een link naar dit topic, dan komen er misshien wat algemene problemen opduiken, en sommigen hebben er misschine geen behoefte aan hun redenen in een topic aan de wereld bekend te maken en kunnen dan per PB reageren.

Ik heb destijds van ongeveer de helft van de afhakers geen respons gehad. Als het niet teveel moeite is, PB ze nog maar eens. Ik ben door een foute schoonmaakactie in mijn postbussen de lijst met wél antwoorders van toen kwijtgeraakt. Dat kun je er eventueel bijzeggen als reden voor de mogelijke herhaling, met mijn excuses voor het herhaald "lastigvallen" .....
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 2.504

Re: [Folding] Vrijwilliger gevraagd

Yay, ik sta op +12 met 4 WU's :) (op de eerste pagina)
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: [Folding] Vrijwilliger gevraagd

Ziezo,

ik heb 58 mensen gevonden die niet meer vouwden en ik heb meer dan 40 van gen een pb gestuurd, nu de reacties afwachten.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: [Folding] Vrijwilliger gevraagd

made in flanders schreef:Ziezo,

ik heb 58 mensen gevonden die niet meer vouwden en ik heb meer dan 40 van gen een pb gestuurd, nu de reacties afwachten.
En de mijne heb je terug :) Ik vouw nog altijd :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: [Folding] Vrijwilliger gevraagd

Ik heb intussen al een vijftal reacties, wat moet ik daar nu eigenlijk mee doen?
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: [Folding] Vrijwilliger gevraagd

Ik heb intussen al een vijftal reacties, wat moet ik daar nu eigenlijk mee doen?
Dat hangt van de reacties af he. Als mensen een plausibele reden hebben om te stoppen met het vouwen, so be it. Als ze niet eens weten dat ze niet meer vouwen, kunnen wij ze helpen evt. problemen op te lossen (idem eerste groep overigens, indien er overkomelijke problemen zijn).
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: [Folding] Vrijwilliger gevraagd

Ik zou zeggen: verwijs ze naar dit topic. Kunnen ze daar aangeven wat hun problemen zijn, kunnen wij ze eventueel helpen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: [Folding] Vrijwilliger gevraagd

Ik zou zeggen, de reacties die problemen aanduiden waaraan wat te doen is, gooi ze hier neer (zonder naam of wat, want ze zijn je per PB gestuurd) . De problemen en onze oplossingen zó bij iedereen onder de aandacht brengen maakt mensen mogelijk wakkerder dan de individuele gevallen verwijzen naar een FAQ.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer