Springen naar inhoud

Herpetologie bufo spinosus

• Log in om te kunnen reageren

Chromosoompje

Chromosoompje

• >25 berichten
  • 99 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 maart 2007 - 22:37

hey

ik ben op zoek naar foto's van de Bufo (bufo) spinosus. Aangezien deze vaak als synoniem van de gewone pad wordt bekeken maar eigenlijk een reuzepad is, is het nooit zeker op de foto's te zien of het echt wel een spinosus is.
heeft iemand er hier soms? misschien is iemand er hier me bezig. Liefst op een hand of wat dan ook om echt te kunnen tonen dat het een reuzesoort is.

greetz

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

albert davinci

albert davinci

• >1k berichten
  • 3165 berichten
  • VIP

Geplaatst op 26 maart 2007 - 23:50

Hoeveel wil je er hebben?
Google afbeeldingen :)
Je kan het bijna niet zo gek bedenken en het staat er, alleen anatomie is wat moeilijk.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(
We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Chromosoompje

Chromosoompje

• >25 berichten
  • 99 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 27 maart 2007 - 15:35

Nope want de merde is dat de meesten het zomaar een spinosus noemen, wat heel vaak het geval niet is. En reuzenpad ook niet, want er zijn ook andere soorten die ze reuzepad noemen..

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8252 berichten
  • VIP

Geplaatst op 02 april 2007 - 11:20

Hoewel wikipedia niet 100% betrouwbaar is, is harde exacte info redelijk goed te vertrouwen. Kijk dus eens op http://en.wikipedia....iki/Common_Toad
"Meep meep meep." Beaker

Chromosoompje

Chromosoompje

• >25 berichten
  • 99 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 03 april 2007 - 22:35

idd maar wederom geen spinosus :-D

nivel

nivel

• 0 - 25 berichten
  • 10 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 17 april 2007 - 14:20

Ik weet niet of je er wat aan hebt: http://www.flickr.co...mon toad&page=2 ik kijk altijd op deze site voor foto's, er zijn er vaak meer dan de foto's die google vindt.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures