Feedback op modactie lala

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 169

Feedback op modactie lala

@Lala:

Dat is mooi om nu als reactie eindelijk iets te lezen.

Nee, ik ben helemaal niet al eens gewaarschuwd. En wat nou, 'waarschuwen'. Ik heb nadrukkelijk gevraagd om reactie van moderators! Ik vind de dialoog tussen Assassinator en Hildebrand namelijk erg plezierig, maar het topic was ook interessant. De dialoog staat teveel op zichzelf en ik hoopte terug naar het onderwerp te kunnen komen. Jawel, net zoals de beste Johan2 dat deed.

Johan2 negeerde de dialoog en opperde weer tot discussie over te gaan. Geweldig plan, maar de dialoog negeerde Johan2.

Ik heb dit aangehaald in twee berichten, maar beide berichten zijn door jullie, moderators, om waarschijnlijk goede publieke redenen verwijderd. In mijn beleving zijn mijn reacties echter alleen verwijderd om de dialoog te laten doorgaan.

Mijn nieuwe poging krijgt deze reactie. Interessant om te zeggen dat ik al eerder gewaarschuwd ben. Ik heb niks gemerkt. Heeft vast met de instellingen te maken, maar goed. Het komt wel raar over, met dat 'publieke vraag'.

Ik snap alleen helemáál niet waarom de reactie op deze toon en in deze strekking het antwoord is op mijn poging de stelling en het onderwerp van de discussie te redden. Nee dat begrijp ik echt niet.

Johan2 kreeg al geen bijval. Maar zíjn bijdrage werd tenminste niet weggehaald. Vandaar dat ik zijn (in mijn ogen goede inhoudelijke) bijdrage hier netjes gequote heb herhaald. Dat je dat 'bumpen' noemt - ik heb geen idee wat bumpen is - komt beledigend over.

Vervolgens stel je de vraag of ik zélf niets belangwekkends meer heb toe te voegen. Welnu, aan de discussie over het onderwerp, ja over het topic zelf vast wel, maar over de persoonlijke vete die leek te ontstaan tussen Hildebrand en Assassinator niet, nee.

Al met al vind ik dit een erg flauwe en in mijn ogen foute moderatoractie van jou.
een echte gnoe die zegt geen boe zoals een koe maar gnoe

Reageer